کدخبر :304870 پرینت
03 مرداد 1403 - 09:10

صنعت گردشگری حیاط خلوت یا پاانداز مدیریتی نیست

عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت گردشگری کیش، گفت: صنعت گردشگری دچار سوء برداشت‌ها شده و برخی مدیران این صنعت بزرگ را به حیات خلوت خود می دانند و از دریچه تنگ و عقب افتاده ذهن خود با آن برخورد می کنند، لذا ضروری است در وزارت گردشگری و همچنین دیگر مسئولیت‌های مرتبط با صنعت گردشگری، با انتخاب افرادی که حداقل ادبیات و اصول این صنعت را می دانند به مدیریت های نمایشی پایان داده شود.

متن خبر

مهدی ادیبان در گفتگو با سیتنا با انتقاد از رویکرد برخی مدیران نسبت به صنعت گردشگری گفت: متاسفانه صنعت گردشگری دچار سوء برداشت‌ها شده و برخی مدیران این صنعت بزرگ را به حیات خلوت خود می دانند و از دریچه تنگ و عقب افتاده ذهن خود با آن برخورد می کنند.

عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت گردشگری کیش، خاطرنشان کرد: امروزه این صنعت در کنار صنایع بزرگی چون و نفت و پتروشیمی و خودرو مطرح است و ما به جای استفاده از دانش و تخصص موجود و ارتقای زیرساخت‌های ضروری چون حمل و نقل، هتل و تفریحات با اقدامات نمایشی قصد حضور در بازارهای جهانی داریم.

ادیبان تصریح کرد: نگاهی به حجم درآمد کشورها و گردش مالی این صنعت در سطح جهانی و نیز فرصت‌های ایران عزیز برای نقش آفرینی و جذب گردشگران گویای ظرفیت بی بدیل گردشگری برای جایگزینی صنعت نفت است.

امیدوارم در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین دیگر مسئولیت‌های مرتبط با صنعت گردشگری با انتخاب افرادی که حداقل ادبیات و اصول این صنعت را می دانند به مدیریت های نمایشی پایان داده شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.