کدخبر :304759 پرینت
01 مرداد 1403 - 11:20

ارسال لیست 10 نفره گزینه‌های وزارت ارتباطات به همراه رزومه و جدول امتیازها به شورا

با اتمام جلسات کارگروه انتخاب گزینه‌ها برای تصدی سکان وزارت ارتباطات دولت چهاردهم، لیست 10 نفره جمع بندی شد تا به همراه رزومه این افراد و جدول امتیاز اعضاء کارگروه به نامزدها، به شورای راهبری ارسال شود تا نهایتا رزومه و فایل اکسل امتیازها مورد بررسی قرار گیرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، با اتمام جلسات کارگروه انتخاب گزینه‌ها برای تصدی سکان وزارت ارتباطات دولت چهاردهم، لیست نهایی 8 نفره که بعدا به 10 نفر ارتقاء یافت با رای‌گیری شب گذشته (یکشنبه) اعضاء کارگروه جمع بندی شد.

این لیست نهایی از بین بیش از 60 رزومه پیشنهادی ارسالی به کمیته ارتباطات انتخاب شد که در مرحله نخست به 16 نفر کاهش یافت و در نهایت با 10 گزینه جمع بندی شد.

اما به همراه لیست 10 نفره نهایی، رزومه این افراد به همراه جدول امتیاز اعضاء کارگروه به نامزدها بر اساس جدول شورا، به شورای راهبری ارسال خواهد شد تا نهایتا رزومه و فایل اکسل امتیازها مورد بررسی قرار گیرد.

تعدادی از فعالان حوزه ارتباطات طی تماس با سیتنا پیشنهاد دادند از آنجا که لیست 60 نفره اولیه که بر اساس امتیاز اعضاء در یک مرحله به 16 نفر کاهش یافت، دربرگیرنده افراد و شخصیت‌هایی است که هر کدام می‌توانند برای صنعت ارتباطات کشور مفید فایده باشند، لذا علاوه بر لیست 10 نفره، رزومه و جدول امتیازهای 6 نفر باقی مانده هم در اختیار شورا قرار گیرد تا این افراد در صورت نیاز برای سایر مسوولیت‌های مرتبط با حوزه فاوا مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.