کدخبر :304372 پرینت
24 تیر 1403 - 10:18

لزوم رسیدگی تیم اقتصادی دولت چهاردهم به مشکلات سامانه جامع تجارت در صنف طلا

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران خواستار ورود جدی تیم اقتصادی دولت چهاردهم به مشکلات «سامانه جامع تجارت» برای صنف طلا و خارج کردن این صنف از رکود فعلی شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کیومرث امیریان، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و روند شکل‌گیری تیم جدید اقتصادی در دولت چهاردهم، درباره مهمترین مطالبات این صنف در دولت جدید گفت: مهمترین خواسته ما از دولت جدید همدلی و همکاری بیش از پیش با اصناف به خصوص صنف طلا و جواهر است. چرا که اتخاذ و ابلاغ برخی تصمیمات بدون اخذ نظرات کارشناسی از فعالان صنفی، طی ماه‌های گذشته باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای در این صنف شده است.

وی با اشاره به رکود بازار طلا و جواهر در کشور گفت: از دولت جدید، وزرای محترم و به خصوص تیم اقتصادی که در آینده بر سرکار خواهند آمد تقاضای بازنگری جدی در سامانه‌های ارائه شده برای اصناف و به خصوص رسیدگی به مشکلات «سامانه جامع تجارت» در صنف طلا و جواهر را دارم. چراکه برای خارج کردن این صنف از رکود فعلی باید با اخد نظرات و راهکارهای فعالان حوزه طلا و جواهر، به مشکلات و چالش‌های این سامانه رسیدگی شود.

امیریان تاکید کرد: باید تدبیری اندیشیده شود تا سرمایه‌های کشور در بخش تولید و بخش کار حفظ شده و این اطمینان در میان فعالان صنف طلا و جواهر حاصل شود که سرمایه انها از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.