کدخبر :304219 پرینت
21 تیر 1403 - 11:09

اتاقک: اطلاعات کاربران فروخته نشده، نخواهد شد و از آن هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای نمی‌شود

روابط عمومی اتاقک، اعلام کرد: تلاش تیم اتاقک برای جلوگیری از فروش اطلاعات به یک گروه هکری در نهایت به نتیجه رسید و این اطمینان حاصل شده که این اطلاعات به هیچ عنوان فروخته نشده و نخواهد شد و از آن هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای نمی‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، به دنبال ادعای گروهی هکری مبنی‌ بر هک پلتفرم اجاره اقامتگاه اتاقک، روابط عمومی این پلتفرم در بیانیه‌ی شماره سه خود درباره حفاظت از اطلاعات کاربران این پلتفرم آورده است:

پس از دسترسی یک گروه هکری به بخشی از اطلاعات اتاقک در روز ۱۸ تیرماه، در دو بیانیه‌‌ی جداگانه به تشریح آنچه در این دو روز رخ داده است پرداختیم و ضمن پذیرش مسئولیت و عذرخواهی از ذی‌نفعان و افکار عمومی، در تلاش برای ارتباط با  این تیم به منظور جلوگیری از افشا یا فروش اطلاعات بودیم.

به اطلاع می‌رسانیم که تلاش تیم اتاقک برای جلوگیری از فروش این اطلاعات در نهایت به نتیجه رسید و این اطمینان حاصل شده که این اطلاعات به هیچ عنوان فروخته نشده و نخواهد شد و از آن هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای نمی‌شود.

ما در تیم اتاقک همواره خود را متعهد به حفاظت از اطلاعات کاربران می‌دانیم و در ۳۵ ساعت گذشته از هیچ تلاشی برای جلوگیری از افشای اطلاعات کاربران دریغ نکرده‌ایم.

ما به‌زودی ضمن ارزیابی ریشه‌ای دلایل این اتفاق، خود را موظف به اطلاع‌رسانی دقیق‌تر موارد پیش‌آمده‌ فنی و جزئیات بیشتر می‌دانیم.

ضمن تشکر از تمامی دوستان و همراهان اکوسیستم فناوری کشور و دغدغه‌مندان حریم خصوصی و رسانه‌ها، اطلاعات بیشتر در بیانیه‌های آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.