کدخبر :295143 پرینت
06 خرداد 1403 - 05:55

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و درجه یک

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و درجه یک با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می باشد. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید تا شستشو دهند.

متن خبر

گزارش آگهی/ مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو به صورت تخصصی و با ضمانت می باشد. بهترین و با کیفیت ترین خدمات شستشو در منزل با دستگاه ارائه می شود. شستشوی انواع میل در منزل در شهر تهران و کرج انجام می شود. شستشوی انواع مبل، موکت، فرش و خوشخواب در محل ارائه می شود. شستشو و خشکشویی انواع مبل با دستگاه و مواد شوینده نانو با ارزان ترین قیمت و عالی ترین نوع شستشو انجام می شود.مبل شویی در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصی و ویژه استفاده می شود. بهترین و با کیفیت ترین خدمات شستشو در منزل تهران با دستگاه را از مبل شویی همسایه بخواهید. بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت در محل و منزل مشتری ارائه می دهیم.

درباره سرویس مبل شویی در منزل با دستگاه

همه به خاطر دارند که در زمان های گذشته خیلی ها در منزل از مبل استفاده نمی کردند. بنا به دلایل هایی که یکی از آن شستشوی سخت آن بودکمتر استفاده می شد. یا کسانی که از مبل در منزل استفاده می کردند روی مبل را با پارچه و ملافه های سفید می پوشاندند. تا مبل ها کثیف نشوند. اگر مبل ها دچار کثیفی و لک می شد روش خاصی برای شستشوی آن وجود نداشت و فقط یا باید مبل را با یک پارچه تمیز می کردند یا باید پارچه مبل را عوض می کردند که این کار هم با هزینه ای بسیار زیاد رو به رو می شدند. اما این روز ها همه از مبل به صورت دائمی و همیشگی استفاده می کنند. 

این روز ها از مبل برای نشستن، استراحت کردن، دیدن فیلم و خیلی کار های دیگه استفاده می شود و همیشه در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارد و نیاز به شستشو پیدا می کند. که در این زمان هست که به یک مبل شویی حرفه ای و تخصصی نیاز دارید تا مبل ها را برای شما در منزل شستشو دهند. مبل شویی با دستگاه در منزل به صورت ویژه و با دستگاه حرفه ای انجام می شود. بهترین خدمات را در منزل با دستگاه از متخصص های همسایه بخواهید. ما در کمتر از یک ساعت شستشوی مبل را انجام می دهیم و می توانید مبل های خود را بعد از زمان سه ساعت برای خشک شدن کامل قابل استفاده می باشد. مبل های خود را به مبل شویی تخصصی همسایه بسپارید تا شستشو دهند.

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی به موقع در منزل علاوه بر تمیزی مبل ها و پارچه مبل طول عمر مبل را نیز افزایش می دهد. به شرطی که به صورت تخصصی و اصولی مبل ها را شستشو دهید. یا آن را به یک شرکت متخصص و مجاز در محل خود بسپارید. مبل شویی در منزل با دستگاه به صورت ویژه و تخصصی جزو اصلی ترین خدمات شرکت مبل شویی همسایه می باشد. ما تمام سرویس کار های خود را برای شستشوی مبل در محل با دستگاه آماده کرده ایم و تمام خدمات را با ضمانت و تضمینی در محل کار شما و منزل مشتری انجام می دهیم. 

با استفاده از خدمات شستشوی مبل در محل دیگر نیازی به جا به جایی مبل ندارید. ما در محل با دستگاه مبل را به صورت ویژه و بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می دهیم. مبل شویی همانند هر خدمات دیگری تخصصی می باشد و باید آن را به یک شرکت متخصص و مجاز بسپارید. حتی اگر مبل های خود را به یک شرکت متخصص و مجاز بسپارید با توجه به تخصصی بودن سرویس کار ها طول عمر مبل نیز افزایش میابد. پس مبل های خود را به یک شرکت تخصص و مجاز بسپارید تا شستشوی ویژه روی مبل ها ارائه دهند.

[node:title]

مبل شویی در تهران با دستگاه

مبل شویی در تهران از آن دسته از خدماتی است که برای شستشوی کلیه مبل های خانه و شرکت ها می باشد. اگر در تهران هستید و می خواهید که مبل های خود را به صورت تخصصی شستشو دهید آن را به ما بسپارید. مبل شویی و خشکشویی همسایه خدمات خشکشویی مبل در تهران را به صورت تخصصی توسط استادکار های متخصص انجام می دهند. شستشوی مبل های ایرانی و خارجی با دستگاه در کمترین زمان ممکن با بهترین نوع شستشو انجام می دهیم. مبل شویی در منزل تهران یکی از تخصصی ترین خدمات ما می باشد و جزو کار های تخصصی و حرفه است. مبل های خود را به متخصص ها بسپارید تا شستشو دهند.

مبل شویی در تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون در منزل انجام می شود. شستشو و خشکشویی مبل با دستگاه می باشد و هر نوع مبل که در منزل داشته باشید و یا هر کثیفی که داشته باشد قابل شستشو می شود. مبل شویی در منزل و شستشوی مبل های تمام شرکت را با دستگاه شستشو می دهیم. مبل دیگر این روز ها یک وسیله خیلی ضروری می باشد که علاوه بر خانه ها در شرکت ها نیز از آن استفاده می کنند. این مبل ها به دلیل استفاده مداوم و همیشگی دچار آلودگی می شود و نیاز به شستشو دارد. بعد از کثیف شدن مبل های خود با مبل شویی همسایه تماس بگیرید و خدمات تخصصی را از متخصص های ما بخواهید.

قیمت مبل شویی در منزل سال 1403

قیمت مبل شویی با دستگاه درمنزل با تعرفه و نرخ اتحادیه می باشد. شرکت های مبل شویی همانند هر شرکت خدماتی دیگر دارای اتحادیه می باشد. ما با توجه به اینکه تخصصی خدمات ارائه می دهیم و عضو رسمی اتحادیه هم هستیم. ما کلیه شستشو ها و قیمت خدمات خشکشویی را از اتحادیه دریافت می کنیم. اتحادیه سالی یک بار قیمت ها را افزایش می دهند و ما هم با توجه به نرخ نامه اتحادیه این تعرفه را ما نیز انجام می دهیم و قیمت های ما در سایت با توجه به تعرفه اصلی اتحادیه مبل شویان تهران می باشد.

می توانید مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید. شما می توانید قیمت های ما را بالای سایت مشاهده کنید و با قیمت های شرکت های تخصصی و مجاز در محل خود مقایسه کنید و بعد از مشاهده و مقایسه با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید.  قیمت مبل شویی در سال 1403 طبق تعرفه می بادشد. اگر در تهران هستید و به دنبال یک مبل شویی متخصص و مجاز می گردید که با تعرفه اتحادیه انجام دهد با ما در تماس باشید. ما عضو رسمی و معتبر اتحادیه می باشیم و خدمات ها را طبق قانون و تعرفه اتحادیه ارائه می دهیم. در کمترین زمان بهترین خدمات را ارائه می کنیم. 

چه عواملی در افزایش قیمت مبل شویی تاثیر دارد؟

  1. تعداد چند نفره بودن مبل ها نه نفره یا بیشتر هفت نفره یا کمتر 
  2. تعداد تشک های جدا شدنی روی مبل
  3. تعداد پشتی های مبل
  4. تعداد تشک های دوبل 
  5. شستشوی ویژه و تخصصی همسایه
  6. شستشو با مواد شوینده نانو تگزاپون
  7. لکه برداری 

[node:title]

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

خیر این دستگاه برای شستشوی مبل و مخصوص مبل طراحی شده است. اما این دستگاه مانند هر دستگاه دیگری نیاز به آموزش و تجربه دارد. شاید بهتر باشد که این دستگاه در دستان کسانی که آموزش دیده هستند باشد. اما کسانی که تازه وارد و با دستگاه آشنایی کامل ندارند امکان آسیب زدن به مبل را دارد. اگر دستگاه دست استادکار های با تجربه و متخصص باشد علاوه بر اینکه مبل را تمیز می کنند به طول عمر مبل کمک می کنند. این ادعا آن است که دستگاه تمام آب و مواد شوینده شده استفاده شده برای مبل را به کلی جمع می کند و از نفوذ آب به داخل مبل جلوگیری می شود. در نتیجه از پوسیده شدن مبل جلوگیری می شود. در نتیجه علاوه بر تمیزی و شستشوی مبل طول عمر مبل را نیز افزایش می دهد.

مبل شویی در منزل با دستگاه چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی در منزل دو حالت دارد. آیا می خواهید آن را خود شستشو دهید یا به یک متخصص بسپارید؟ اگر بخواهید مبل را در منزل با دست و دستمال و یا توسط کارگر خانه خود آن را شستشو دهید زمان زیادی لازم دارد. حداقل برای شستشوی یک دست مبل نصف روز زمان شما را می گیرد و در انتها نتیجه ای قابل قبول ندارد. مبل هایی که با دست شستشو می شود به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز است.  اما اگر از یک متخصص بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد یک ساعت بیشتر وقت نیاز ندارد. مبلی که با دستگاه شستشو می شود بعد از سه الی چهار ساعت خشک و قابل استفاده می باشد. شما از این طریق می توانید در کمترین زمان مبل خود را شستشو دهید و وقت و زمان خود را به خوبی مدیریت کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.