کد مطلب: 

293570

مدیرکل ارتباطات کرمان در گفت‌وگو با سیتنا: با فیبرنوری حداقل ۵۰ سال در حوزه ارتباطات بیمه خواهیم شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: امروزه برای زندگی بهتر و باکیفیت تر باید به سراغ استفاده از فناوری خصوصا فناوری اطلاعات رفت؛ چراکه خواسته ها و نیازهای مردم با مدل‌های قدیمی همخوانی ندارد، بنابراین بهترین پیشنهاد برای ترغیب مردم به استفاده از سرویس فیبرنوری، حرکت به سمت دنیای فناوری است.
مدیرکل ارتباطات کرمان:

حسین ساجدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ترغیب مردم برای استفاده از سرویس فیبرنوری در استان کرمان، گفت: بهترین پیشنهاد برای ترغیب مردم به استفاده از سرویس فیبرنوری، حرکت به سمت دنیای فناوری است، امروزه برای زندگی بهتر و باکیفیت تر باید به سراغ استفاده از فناوری خصوصا فناوری اطلاعات رفت؛ چراکه خواسته ها و نیازهای مردم با مدل‌های قدیمی همخوانی ندارد.

وی، ادامه داد: شهرهای هوشمند، ترافیک کمتر، خدمات با کیفیت تر، شفافیت اقتصادی و رسیدن به توسعه پایدار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از مسیر توسعه فناوری گذر خواهد کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، خاطرنشان کرد: مبنای فناوری برای تحقق موارد فوق، تامین زیرساخت‌های مناسب است و مهمترین زیرساخت برای این امر فیبرنوری است، فیبر همان نسل‌های بالاتر ارتباطات همراه و ثابت است.

وی، تاکید کرد: فیبر به معنای هوشمندسازی، حکمرانی بهتر و شفاف تر، خدمات ابری، عدالت آموزشی در حوزه اقتصاد دیجیتال، جذب نخبگان و افزایش GDP است؛ با فیبرنوری حداقل ۵۰ سال در حوزه ارتباطات بیمه خواهیم شد.

ساجدی‌فر در پایان اشاره کرد: برای کرمان که هاب جنوب شرق است، استفاده از فیبرنوری به معنای ارائه خدمات بهتر به منطقه جنوب شرق از جمله خدمات درمانی و گردشگری است.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-20 14:35

افزودن دیدگاه جدید