کد مطلب: 

293558

استان قم؛ رتبه نخست در میانگین زمان پاسخگویی به استعلامات پنجره واحد مدیریت زمین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از رتبه نخست در میانگین زمان پاسخگویی به استعلامات پنجره واحد مدیریت زمین در فروردین ماه 1403خبر داد.
استان قم؛ رتبه نخست در میانگین زمان پاسخگویی به استعلامات پنجره واحد مدیریت زمین

به گزارش سیتنا، جواد غلام‌پور در جلسه کارگروه راهبری پنجره واحد مدیریت زمین گفت: تاکنون استان قم از لحاظ میانگین زمان پاسخگویی با 9 روز کاری برای پاسخگویی در رتبه نخست در میان دیگر استان های کشور است.

وی افزود: تاکنون در استان 4,282 درخواست در پنجره واحد زمین ثبت شده است که از این میزان 3,816 مورد درخواست تعیین تکلیف شده است، 425 مورد درخواست در حال بررسی و 9 مورد درخواست رد شده‌است.

غلام‌پور با بیان اینکه از میان آنها 2,869 مورد درخواست به مرکز استان، 917 مورد درخواست به شهرستان کهک و 496 مورد درخواست به شهرستان جعفرآباد اختصاص دارد، اظهار کرد: استان قم تعداد 6,719 استعلام داشته است که 6,305 مورد استعلام و به عبارتی بیش از 93 درصد استعلام ها پاسخ داده شده است و مابقی یعنی 414 مورد استعلام پاسخ داده نشده است.

بنابه این گزارش، پنجره واحد مدیریت زمین به‌عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت‌دار دولت الکترونیک و باهدف پیشگیری از زمین‌خواری و تسهیل ارائه خدمات حوزه زمین راه‌اندازی ‌شد و این سامانه شامل سه بخش درگاه الکترونیکی ارتباطی متقاضیان خدمات حوزه زمین، برنامه کاربردی تبادل استعلامات و مجوزهای حوزه زمین و زیرسامانه پایش اراضی کشور با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-04-20 09:57

افزودن دیدگاه جدید