پاسخگویی 95 درصدی به شکایات کاربران استان قم در سامانه 195
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به افزایش رسیدگی به شکایات مردمی در سامانه 195 از پاسخگویی به 95 درصد این شکایات در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش سیتنا، جواد غلامپور، ضمن اشاره به کاهش میانگین زمان پاسخگویی به شکایات سامانه 195 گفت: از 512 شکایت ثبت شده در این سامانه، 95 درصد شکایات یا به عبارتی 491 مورد شکایت بررسی شده است.
وی با بیان اینکه شکایات مردمی ثبت شده در سامانه 195 اغلب در حوزه های اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان و تشعشعات است، گفت: از تعداد 512 شکایت ثبت شده در این سامانه، اینترنت با 271 مورد شکایت، تلفن همراه با 139 مورد شکایت و تلفن ثابت با 50 مورد شکایت بالاترین میزان شکایت را به خود اختصاص دادهاند.
وی افزود: خدمات پستی، دفاتر پیشخوان و تشعشعات مجموعا دارای 52 مورد شکایت است که توسط واحد بازرسی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته است.
غلام پور با افزایش میزان رضایت مردمی توسط نظرسنجی خاطر نشان کرد: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 195، به منظور افزایش رضایت کاربران و تکریم حقوق مصرف کنندگان راه اندازی شده و مصرف کنندگان هر یک از خدمات از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان و سایر موارد مرتبط با ارتباطات و شرکت های ارائه کننده خدمات می توانند شکایات و مشکلات خود را به منظور رسیدگی در این سامانه ثبت کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید