کد مطلب: 

292222

سلطانی: تحقق حماسه انتخابات با تلاش مخابرات در حوزه‌های ثابت و سیار ستودنی بود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز و تأمین امن‌ترین بسترهای ارتباطی با افزایش سطح پوشش و پایداری شبکه، حقیقتاً در برگزاری امن و سالم انتخابات تأثیر به‌سزایی بر جا گذاشت.
سلطانی: تحقق حماسه انتخابات با تلاش مخابرات در حوزه‌های ثابت و سیار ستودنی بود

به گزارش سیتنا، مجید سلطانی با اشاره به اهمیت پوشش و پایداری ۹۹ درصدی زیرساخت‌های ارتباطی در روز انتخابات گفت: اجرای فرآیندهای الکترونیک با نتیجه مشخص پایداری ارتباطات در ایام انتخابات، تلاش منظم مجموعه مخابرات ایران و دیگر اپراتورهای ارتباطی و سیاست‌گذاری مناسب وزارت ارتباطات و نهادهای بالادستی را نمایان ساخت.

وی افزود: در این دوره انجام فرآیند احراز هویت به شکل الکترونیک و برگزاری موفق دو انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر بستر شبکه امن و پرسرعت ارتباطی مخابرات و همراه اول، برگ زرینی بر افتخارات مخابرات در طول بیش از ۵۰ سال خدمت اضافه کرد.

سلطانی افزود: شرکت مخابرات با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز و تأمین امن‌ترین بسترهای ارتباطی با افزایش سطح پوشش و پایداری شبکه، حقیقتاً در برگزاری امن و سالم انتخابات تأثیر به‌سزایی بر جا گذاشت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر بهینه‌سازی شبکه ارتباطی در تمام بخش‌ها اعم از ثابت، سیار و دیتا در طول برگزاری انتخابات گفت: با برنامه‌ریزی و استقرار گروه‌های فنی برای رفع خرابی احتمالی و افزایش پهنای باند با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای انتخاباتی، توانستیم در انجام این وظیفه خطیر، سربلند و مصداقی بر رستگاری خود و خشنودی خداوند باشیم.

سلطانی خاطر‌نشان کرد: حضور مردم قدرشناس ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خویش و مشارکت در تصمیم‌سازی‌های کلان کشور و تلاش مثبت و مؤثر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شیرینی و حلاوت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را دوچندان ساخت.

در این مراسم از معاونین و مدیران برتر شرکت مخابرات ایران که در برگزاری انتخابات، نقش ویژه‌ای داشتند با اهدای گل و لوح تقدیر، تجلیل شد.

سلطانی: تحقق حماسه انتخابات با تلاش مخابرات در حوزه‌های ثابت و سیار ستودنی بود

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-12 11:14

افزودن دیدگاه جدید