کدخبر :292115 پرینت
20 اسفند 1402 - 09:27

چگونه مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنیم؟

متقاضیان می توانند ️با تلفن همراه با ورود فقط سه کد؛ شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد مجوز و کد پستی محل کسب در mojavez.ir، به صورت رایگان، غیرحضوری و کمتر از دو دقیقه مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار آخرین رتبه بندی استان ها در صدور شناسه یکتا برای پروانه های کسب کاغذی را تا ۱۸ اسفند ماه منتشر کرد.

بر این اساس استان های لرستان، گیلان و همدان در صدر جدول حذف پروانه کسب های کاغذی هستند و استان‌های آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام در قعر جدول حذف پروانه کسب های قدیمی و کاغذی هستند.

بر اساس نظارت مستمر مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار و اعلام منظم رتبه بندی استان ها در صدور شناسه یکتا برای پروانه های کسب کاغذی؛ وضعیت برخی استان ها نسبت به اعلام قبلی یعتی ۱۵ اسفند ماه بهبود داشته و برخی استان ها افت داشته اند.

ایلام، گلستان، یزد، اردبیل و قم در این بازه افت عملکرد داشته و استان های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان بیشترین ارتقاء رتبه را در صدور شناسه یکتا داشته اند.

گفتنی است متقاضیان می توانند ️با تلفن همراه با ورود فقط سه کد؛ شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد مجوز و کد پستی محل کسب در mojavez.ir، به صورت رایگان، غیرحضوری و کمتر از دو دقیقه* مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

[node:title]

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.