ارائه بسته جبرانی به کسبوکارهای فعال در پیام رسان ایتا بابت اختلال چندین ساعته
در پی قطعی چندین ساعته پیام رسان ایتا، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، اعلام کرد: اگرچه حمایت از سکوهای بومی را وظیفه خود میدانیم، اما رعایت حقوق کاربران نیز از اولویتهای اصلی ماست. به همین منظور از پیامرسان ایتا خواسته شد ضمن تدبیر برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه، در راستای جبران اثر اختلال فنی امروز بر کسب و کارهای فعال در این سکو، یک بسته جبرانی ارائه نماید.
به گزارش سیتنا، به دنبال قطعی چندین ساعته پیام رسان ایتا، محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ویراستی نوشت:
سازمان فناوری اطلاعات حمایت از سکوهای بومی را وظیفه خود میداند اما رعایت حقوق کاربران نیز از اولویتهای اصلی ماست. به همین منظور از پیامرسان ایتا خواسته شد ضمن تدبیر برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه، در راستای جبران اثر اختلال فنی امروز بر کسب و کارهای فعال در این سکو، یک بسته جبرانی ارائه نماید.
گفتنی است؛ به دنبال اختلال پیش از ظهر امروز شنبه 21 بهمن ماه در پیام رسان ایتا، روابط عمومی این پیام رسان در اطلاعیهای تاکید کرده بود:
به اطلاع کاربران گرامی میرساند به دلیل اشکال فنی در برخی سرویسها، هماکنون ارتباط کاربران با اختلال و قطعی مواجه است. کارشناسان فنی در حال تلاش برای رفع مشکل در کوتاهترین زمان ممکن هستند. بدینوسیله بابت این اختلال در خدمترسانی از حضور همه کاربران عزیز صمیمانه پوزش میطلبیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید