کدخبر :290471 پرینت
09 بهمن 1402 - 16:02

اجرای طرح استانداردسازی و رتبه‌بندی تعمیرکاران تلفن همراه

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی الکترونیک اتاق اصناف ایران از اجرای پایلوت طرح استانداردسازی و رتبه‌بندی تعمیرکاران تلفن همراه در تهران خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سیدحسین سادات حسینی، اظهار کرد: در راستای رویکرد این کمیسیون مبنی بر ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایتمندی از عملکرد شرکت‌ها و تکنسین‌های تلفن‌همراه در سراسر کشور، درنظر داریم که از طریق اتحادیه‌های استانی فعال در این زمینه، طرح استانداردسازی و رتبه‌بندی واحدهای صنفی ارائه دهنده خدمات تلفن همراه را اجرایی کنیم.

وی افزو: در این راستا این طرح به صورت پایلوت در تهران اجرا می‌شود که طی آن از تمام تکنیسین هایی که در سراسر شهر مشغول فعالیت و تعمیرات موبایل هستند برای شرکت در آزمون دعوت می‌کنیم و سطح مهارت آنها را رتبه بندی خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی با اشاره به درج این رتبه‌بندی‌ در سایت اتحادیه‌ها افزود: اگر سطح مهارت و تخصص تکنسین‌ها و تعمیرکاران در حد مطلوب باشد، در سایت اتحادیه با دریافت ستاره مشخص می‌شوند و اگر سطح برخی از این عزیزان پایین باشد به آموزشگاه های تعمیرات تلفن همراه معرفی می‌شوند تا آموزش‌های لازم را ببینند.

وی یادآور شد: اجرای این طرح در تهران به صورت پایلوت آغاز شده و بنا داریم با استفاده از ظرفیت اتحادیه‌های سراسر کشور این طرح را به سایر استان‌ها نیز تعمیم دهیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.