کدخبر :289828 پرینت
21 دی 1402 - 13:03

نمایش مودم‌های سیم کارتخور جدید در نمایشگاه تراکنش ایران

مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، گفت: در نمایشگاه تراکنش ایران، مودم‌های سیم کارتخور جدید را با تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های برتر به مخاطبان معرفی کردیم، این محصولات با توجه به نیازهای روزافزون ارتباطات، سرعت بالا و پایداری مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهند.

متن خبر

دکتر امیرحسین رشیدیان، مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه در گفت‌وگو با سیتنا در نمایشگاه تراکنش ایران، گفت: ما یک شرکت فعال در زمینه تولید مودم‌های سیم کارتخور هستیم. تمرکز ما بر روی فناوری‌های نوین و ارتباطات پیشرفته است. نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان یک پل ارتباطی و ارائه فرصت به شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های مالی به نظر می‌رسد. ما این فرصت را به عنوان یک پلتفرم عالی برای نمایش محصولات و ارتباط با مشتریان جدید می‌بینیم.

وی ادامه داد: شرکت ما از سال 98 بصورت مستمر در این نمایشگاه شرکت می‌کند، به دلیل اینکه بخش عمده ای از مشتریان ما شرکت های پرداختی و بانک‌های کشور هستند و به لحاظ اینکه کلیه مراحل تولید مودم توسط متخصصان شرکت ما طراحی و تولید می‌گردد این توانایی را داریم که با توجه به نیاز مشتریان و تقاضای آنها در بخش سخت افزاری و نرم افزاری، مودم های مورد نیاز بخش مالی و پرداختی را در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

وی گفت: در این نمایشگاه، مودم‌های سیم کارتخور جدید را با تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های برتر به مخاطبان معرفی کردیم. این محصولات با توجه به نیازهای روزافزون ارتباطات، سرعت بالا و پایداری مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهند. انتظار داریم که با حضور در این نمایشگاه، ارتباطات خود را با صنعت فین‌تکی تقویت کنیم و با مشتریان جدید آشنا شویم. همچنین، امکان ارتباط مستقیم با مصرف‌کنندگان و نقدها و پیشنهادات آن‌ها نقش مهمی در بهبود محصولات و خدمات ما دارد.

رشیدیان، خاطرنشان کرد: نمایشگاه تراکنش امسال بسیار موفق بود. اجرا و برگزاری این رویداد با حضور شرکت‌های پرداخت، بانک‌ها و تولیدکنندگان تجهیزات بانکی، برای ترویج و ارتقاء صنعت مالی بسیار ضروری است. سازمان‌دهی عالی تا ارائه بستری مناسب برای ارتباطات تجاری، همه از جنبه‌های نمایشگاه بود که به خوبی مدیریت شده بودند.

[node:title]

وی گفت: با توجه به تعداد بالای شرکت‌ها و بازدیدکنندگان، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارتباط مستقیم با مشتریان جدید و تبادل اطلاعات فنی و تجاری است. استفاده از فضاهای نمایشگاهی، کنفرانس‌ها و جلسات تجاری نقاط قوت این رویداد بود. همچنین، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی محصولات جدید و نوآورانه در حوزه فناوری بود و ما توانستیم به خوبی ارتباط مستقیم با مخاطبان و مشتریان برقرار کرده و بازخوردهای مثبتی دریافت کردیم.

رشیدیان در پایان گفت: به طور کلی، نمایشگاه تراکنش به عنوان یک پل ارتباطی مؤثر و پویا بین صاحبان کسب و کار، توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان نقش آفرین بود و برای ما امکان آشنایی با روند‌ها و فرصت‌های جدید در صنعت مالی را فراهم کرد. در اینجا از جناب آقای دکتر بیات مدیریت محترم فابا و مهندس بیات به عنوان برگزارکنندگان نهمین نمایشگاه تراکنش ایران قدردانی می‌نمایم.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.