کدخبر :307133 پرینت
17 شهریور 1403 - 09:31

رونمایی از مودم 5G شرکت دانش‌ بنیان اتصال صنعت میانه؛ گامی بلند در عرصه ارتباطات

همزمان با جشنواره فاوا و در نمایشگاه کیتکس کیش، شرکت دانش‌بنیان اتصال صنعت میانه از جدیدترین دستاورد خود در عرصه فناوری‌های پیشرفته رونمایی خواهد کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از شرکت دانش‌بنیان اتصال صنعت میانه، در تاریخ 20 شهریور 1403، همزمان با جشنواره فاوا و در نمایشگاه کیتکس کیش، از جدیدترین دستاورد خود در عرصه فناوری‌های پیشرفته رونمایی خواهد کرد: مودم 5G.

این مودم، ثمره سال‌ها تلاش و نوآوری تیم تحقیق و توسعه (R&D) این شرکت است؛ تیمی که از مدیران پروژه و متخصصان سخت‌افزار و نرم‌افزار تشکیل شده و با تکیه بر دانش فنی روز جهان و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، موفق به طراحی و تولید محصولی با بالاترین سطح بومی‌سازی در کشور شده است. این مودم نه‌تنها در کیفیت بلکه در رقابت قیمتی نیز در سطح جهانی حرفی برای گفتن دارد.

این محصول نمادی از گامی بلند در توسعه فناوری‌های ارتباطی کشور است و یکی از معدود دفعاتی است که تجهیزات دسترسی یک تکنولوژی جدید پیش از تجاری‌سازی وارد فاز تولید انبوه شده است.

در طراحی این مودم، تمام استانداردهای پیشرفته جهانی رعایت شده و با استفاده از بهترین چیپست‌های بین‌المللی و بهینه‌سازی‌های هوشمندانه، امکان انتقال داده‌ها با بالاترین سرعت و کیفیت فراهم شده است.

مراسم رونمایی این مودم با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر سندیکای مخابرات، اعضای اتحادیه مخابرات و جمعی از نخبگان و فعالان صنعت مخابرات کشور برگزار خواهد شد. این مراسم فرصتی بی‌نظیر است تا از نزدیک با دستاوردهای فناورانه و نوآوری‌های بومی کشور آشنا شوید.

شرکت دانش‌بنیان اتصال صنعت میانه از تمامی فعالان و علاقه‌مندان به حوزه مخابرات و فناوری دعوت می‌کند تا در این رویداد مهم حضور یافته و در کنار ما، شاهد شکوفایی توانمندی‌های داخلی باشند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.