کدخبر :288824 پرینت
25 آذر 1402 - 14:47

رئیس گروه بازرسی مالی و اداری رگولاتوری بازرس برگزیده وزارت ارتباطات شد

صابر صدری رییس گروه بازرسی مالی و اداری دفتر حقوقی و بازرسی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان بازرس برگزیده اولین همایش سراسری بازرسین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، اولین همایش سراسری بازرسین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روزهای ۱۸ و ۱۹ ماه جاری در مشهد مقدس برگزار شد.

در روز نخست این همایش که مدیران، معاونین و روسای ادارات بازرسی وزارت متبوع، سازمانها و شرکتهای تابعه و همچنین بازرسین ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانها حضور داشتند، ضمن تبیین خط‌ مشی‌ها و برنامه‌های مرکز بازرسی وزارت از سوی مهندس بحرینی رئیس مرکز بازرسی، مدیریت و پاسخگویی شکایات وزارت، کارگاههای آموزشی درخصوص موضوعات مهم و جاری حوزه بازرسی برگزار شد.

در روز دوم همایش و در حضور جناب دکتر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، جناب اصلان‌زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، حجت‌الاسلام آقائی نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، مهندس نوروزی مدیرکل هماهنگی امور استانها وزارت و مدیران استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خراسان رضوی از شیوه‌نامه بازرسی و سند راهبردی مرکز بازرسی رونمایی شد.

گفتنی است در پایان همایش صابر صدری رییس گروه بازرسی مالی و اداری دفتر حقوقی و بازرسی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان بازرس برگزیده اولین همایش سراسری بازرسین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی و از خدمات ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.