کدخبر :286639 پرینت
03 آبان 1402 - 15:49

ایلان ماسک درباره احتمال آغاز جنگ جهانی سوم هشدار داد

به دنبال تهاجم رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مالک شبکه اجتماعی ایکس، هشدار داد که گسترش دامنه این درگیری ها در سطح بین الملل، می‌تواند آتش جنگ جهانی سوم را شعله‌ور کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از رسانه های بین الملل، ماسک در جریان گفت‌وگویی در رسانه اجتماعی ایکس گفت: «ما باید صلح را در اوکراین برقرار کنیم، و به نظر من باید روابط خود را با روسیه عادی‌سازی کنیم.

به گفته ماسک: «جنگ جهانی سوم یک خطر تمدنی است که ممکن است دنیا نتواند آن را به سلامت پشت سر بگذارد. بنابراین اولویت ما باید اجتناب از جنگ جهانی سوم باشد و نه درافتادن به آنچه در جریان جنگ جهانی اول اتفاق افتاد و یک درگیری منطقه‌ای به سرعت به یک جنگ جهانی تبدیل شد.»

با توجه به تهاجم رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، ماسک می‌گوید که ایالات متحده آمریکا ممکن است توسط اتحاد روسیه، چین و ایران به چالش کشیده شود.

ماسک می گوید: «ما از نظر توان صنعتی برتری چشمگیری نسبت به حریف نداریم. پایه و اساس جنگ قدرت اقتصادی، به ویژه بازده صنعتی است، به این معنی که در مقایسه با طرف مقابل چه تعدادی تانک و اسلحه و هواپیماهای بدون سرنشین می‌توانید تولید کنید.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.