کدخبر :285202 پرینت
26 شهریور 1402 - 11:04

ببینید| رئیسی: رتبه‌بندی فعلی مقدمه‌ جایگاه معلمان است

رئیس‌ جمهور گفت: آنچه تاکنون درخصوص رتبه‌بندی معلمان صورت گرفته است تنها به بخش مالی توجه شده است در صورتی که این رتبه بندی مقدمه جایگاه و منزلت معلم است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ابراهیم رئیسی در همایش مدیران مدارس سراسر کشور، گفت: آنچه تاکنون درخصوص رتبه بندی معلمان صورت گرفته است تنعا به بخش مالی توجه شده است در صورتی که این رتبه بندی مقدمه جایگاه و منزلت معلم است.

رئیسی، اظهار کرد: اولین شرط تحول، «باور به تحول» است. مدیران وضع موجود را ببینند و وضع مطلوب را ترسیم کنند؛ باید فاصله میان وضع موجود و مطلوب، کم شود.

وی، ادامه داد: تحول در مدارس باید براساس سند تحول آموزش‌و‌پرورش باشد. انسان‌های حق‌خواه و عدالت‌خواه در مدارس ساخته می‌شوند. خودکنترلی، کارآمدترین نظام کنترلی است.

رئیس‌ جمهور، تاکید کرد: در نظام رتبه‌بندی معلمان آنچه تا کنون انجام شده است، کف است و نه سقف. اساس رتبه‌بندی معلمان فقط مربوط به مسائل مالی نیست بلکه اساس رتبه بندی دانش افزایی معلمان و انتقال دانش به دانش‌آموزان است.

وی، اشاره کرد: قطعا روش جدید برگزاری کنکور بدون اشکال نیست اما مهم این است که مدیران آموزش و پرورش همت کرده و با آن همراهی کنند و این طرح باید از سوی مدیران و معلمان ارزیابی شود و قطعا بهترین اظهارنظرها از سوی آنها انجام خواهد شد چرا که از در تخصص، تعهد و ارتباط کامل با موضوع است.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.