کدخبر :284951 پرینت
19 شهریور 1402 - 12:30

کریستیانو رونالدو چه وقت به تهران می‌آید؟

همزمان با شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو در سه‌شنبه هفته آینده (۲۸ شهریورماه) در ورزشگاه آزادی همراه با تیمش النصر عربستان مقابل باشگاه پرسپولیس قرار خواهد گرفت و این تیم با ستاره‌هایش در تهران حضور خواهد یافت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بعد از هشت سال دوری تیم‌های عربستانی از ایران، تیم النصر قرار است هفته آینده راهی تهران شود تا در یکی از بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس دیدار حساسی را برگزار کند.

این دیدار تحت تاثیر ورود دوباره نمایندگان عربستان به ایران انجام می‌شود.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان به خاطر حضور ستاره‌های این تیم به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده و گاهی حواشی نیز به وجود می‌آید.

لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر از مدیران تیمش خواسته تا با سفر همه بازیکنانش خارجی‌اش (۸ بازیکن از جمله کریستیانو رونالدو) برای سفر به تهران و برگزاری بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موافقت کنند.

هشت بازیکن خارجی النصر عبارتند از: کریستیانو رونالدو - سادیو مانه - مارسلو بروزوویچ - اندرسون تالسیکا - اوتاویو مونتیرو - سکو فوفانا - آیمریک لاپورته و آلکس تلس.

در سیستم فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا گزینه ۱+۵ برای تیم‌ها یعنی استفاده ۵ بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی مجاز خواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ کاروان تیم النصر عربستان دوشنبه هفته آینده با پرواز اختصاصی راهی تهران می‌شود و در ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را پیش از بازی با پرسپولیس انجام خواهد داد. این تیم بلافاصله پس از پایان بازی به ریاض باز می‌گردد.

ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه ۲۸ شهریور تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در ورزشگاه آزادی در چارچوب دیدارهای هفته نخست گروه E لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

النصر قبل از بازی برابر پرسپولیس باید در دیدار برابر الرائد هم در هفته ششم لیگ عربستان به میدان برود. این تیم در ۵ بازی قبلی خود ۳ پیروزی و ۲ شکست را تجربه کرده و در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.