کدخبر :283348 پرینت
08 مرداد 1402 - 15:15

اثر سئو و طراحی سایت در کرج روی موفقیت کسب‌وکار

سئو و طراحی سایت در کرج، دو گزینه‌ای هستند که می‌توانند یک کسب‌وکار را به مسیر درستی پیش ببرند. هر بیزینسی با داشتن یک وب‌سایت و اجرای فرایندهای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، می‌تواند در صدر نتایج این موتورها ازجمله گوگل قرار گیرد. آن‌هایی که رتبهٔ بهتری کسب می‌کنند، نرخ تبدیل مشتری بیشتری را نیز تجربه خواهند کرد. در دنیای امروز، همهٔ کسب‌وکارها، دنبال نشان دادن خود به مشتریان هدف هستند

متن خبر

گزارش آگهی/ سئو و طراحی سایت در کرج، دو گزینه‌ای هستند که می‌توانند یک کسب‌وکار را به مسیر درستی پیش ببرند. هر بیزینسی با داشتن یک وب‌سایت و اجرای فرایندهای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، می‌تواند در صدر نتایج این موتورها ازجمله گوگل قرار گیرد. آن‌هایی که رتبهٔ بهتری کسب می‌کنند، نرخ تبدیل مشتری بیشتری را نیز تجربه خواهند کرد. در دنیای امروز، همهٔ کسب‌وکارها، دنبال نشان دادن خود به مشتریان هدف هستند و در این مقاله در خصوص راه‌های آن و دانتها بهترین استارت آپی که میتوانید در این خصوص به آن مراجعه کنید صحبت می‌کنیم.

اهمیت طراحی وب‌سایت برای کسب‌وکار

امروزه دنیای تجارت به سمت مجازی شدن رفته و اکثر تبلیغات و کمپین‌ها در این فضا انجام می‌شود. فضای اینترنت می‌تواند هفت روز هفته و در ۲۴ ساعت، کسب‌وکار شما را برای مشتریان باز نگه دارد و هیچ وقفه‌ای را تجربه نکند. بنابراین تمام بیزینس‌‎ها در تلاش‌اند تا شعبهٔ مجازی خود را در این فضا راه‌اندازی کرده تا به رقابت با دیگران بپردازد. از طرفی دیگر، اکثر افرادی که به‌عنوان کاربران آنلاین شناخته می‌شوند، در جستجوی اطلاعاتی جهت تصمیم‌گیری بهتر هستند. آن‌ها به‌طور معمول محصول خاصی را مدنظر دارند یا نسبت‌به موضوعی احساس نیاز می‌کنند. در این صورت شروع به جستجو در موتورهایی مانند گوگل کرده تا جواب دقیق و درستی را پیدا کنند. دقیقاً در همین زمان است که سئو و طراحی سایت در کرج می‌تواند به داد افرادی که محصول یا خدماتی را ارائه می‌کنند برسد.

طبق بررسی‌هایی که از طرف بنیاد تجارت الکترونیک به‌عمل آمده‌است، تقریباً ۸۸ درصد از افراد مصرف‌کننده، قبل از خرید به دنبال اطلاعات محصول می‌گردند. آن‌ها ویژگی‌ها، مشخصات، نظرات کاربران دیگر و مقایسهٔ قیمت‌ها را می‌خوانند و سپس تصمیم می‌گیرند. درنتیجه با بررسی تک‌تک رفتارهای کاربران، می‌توان به اهمیت طراحی سایت و بهینه‌سازی وب‌سایت به‌راحتی پی برد.

اثر وب‌سایت روی کسب‌وکار

به تمام کسب‌وکارهایی که در دنیای فیزیکی فعالیت دارند، پیشنهاد می‌شود که یک شعبه هم در فضای مجازی داشته باشند. تعداد زیادی وب‌سایت وجود دارند که شعبهٔ فیزیکی نداشته و تنها در فضای اینترنت مشغول به ارائه محصولات و خدمات هستند. طراحی سایت می‌تواند اثرات مثبتی روی بیزینس داشته باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • ایجاد حس اعتماد روی مشتریان

یکی از مواردی که وب‌سایت‌ها می‌توانند ارائه دهند، اثر مستقیم روی احساسات آن‌هاست و این موضوع در تحقیقات میدانی نیز ثابت شد. طبق بررسی‌ها ۷۵ درصد از کاربران فضای مجازی، در نظرسنجی‌ها اعلام کردند که براساس طراحی سایت، اعتبار آن کسب‌وکار را مورد قضاوت قرار دادند. وب‌سایت‌ها با طراحی منحصربه‌فرد، رابط کاربری مناسب و قرار دادن انواع مجوزها، می‌توانند به کاربران حس اعتماد بدهند. درواقع نداشتن وب‌سایت در دنیای امروزی، باعث می‌شود تا مردم احساس کنند که شما تمایلی به سرمایه‌گذاری در تجارت خود ندارید.

  • امکان نمایش محصولات یا خدمات به‌طور مستقیم

از طریق طراحی سایت کرج می‌توانید این امکان را فراهم کرده تا محصولات و خدمات خود را به‌طور مستقیم به مخاطب ارائه دهید. در این صورت کاربر به‌راحتی ویژگی‌ها، مشخصات و نظرات کاربران در خصوص موضوع موردنظرش را مطالعه کرده و سپس با حس مثبتی نسبت‌به خرید اقدام می‌کند. درصد زیادی از مردم، حتی پیش از خرید حضوری نیز در وب‌سایت‌ها به دنبال محصول موردنظر خود می‌گردند. آن‌ها قیمت‌ها را بررسی می‌کنند و با دیگر ارائه‌دهندگان مقایسه می‌کنند و با اطلاعات کافی به‌سوی خرید حضوری می‌روند. بنابراین بهینه‌سازی و طراحی سایت در کرج می‌تواند گامی مثبت در راستای گسترش بیزینس شما باشد.

  • رشد کسب‌وکار و سیر صعودی پیشرفت

امروزه فناوری توانسته جهان را تکان دهد و همهٔ کسب‌وکارها نیز باید متناسب با آن تغییراتی را روی خود اعمال کنند. از سال 2016 به بعد، حدود ۸۰ درصد از مصرف‌کنندگان، خریدهای خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند. پس از پاندمی کرونا، تعداد مردمی که به اینترنت اعتماد کرده و برای خرید به وب‌سایت‌ها مراجعه می‌کنند بسیار بیشتر شده‌است.

در گذشته مغازه‌ها، شرکت‌ها و به‌طور کلی کسب‌وکارها با تعداد محدودی از رقبا باید به رقابت می‌پرداختند. امروزه با ورود به دنیای بزرگ اینترنت، هر وب‌سایتی با تعداد بی‌شماری کسب‌وکار رقابت کرده و باید خود را به بهترین نحو ارائه دهد. فرصت‌های طلایی بی‌شماری از طریق وب‌سایت‌ها برای دیده شدن وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. روش‌های تبلیغات بدون نیاز به هزینه‌های گزاف در دنیای فیزیکی، به‌راحتی در این فضا اجرا می‌شوند و توجهٔ مخاطبان را جلب می‌کنند.

[node:title]

  • نتیجهٔ جستجوها در شعاع ۵۰کیلومتری

روزانه تعداد بسیار زیادی جستجو در گوگل صورت می‌گیرد که درصدی از آن می‌تواند متعلق به محصول یا خدمتی باشد که شما ارائه می‌کنید. با توجه به ویژگی‌های گوگل، تعدادی از آن‌ها در ۵۰کیلومتری آدرس شما اتفاق می‌افتند. به‌عنوان مثال، اگر در کرج زندگی می‌کنید و به دنبال مورد خاصی باشید، نتیجهٔ جستجوها در ابتدا نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها را به شما نشان می‌دهد.

اثر سئو روی کسب‌وکارها

تنها داشتن یک وب‌سایت در فضای مجازی، برای رشد دادن کسب‌وکار کافی نیست، زیرا در این فضا میلیون‌ها وب‌سایت وجود دارند. هریک از وب‌سایت‌ها در حال رقابت با انواع دیگر از سایت‌ها در حوزهٔ کاری خودش است. بهبود موتورهای جستجو ازجمله گوگل، سئو نام دارد که در این قسمت می‌تواند به‌صورت مؤثری، کسب‌وکارها را پیشرفت دهد. در ادامه نحوهٔ اثرگذاری آن را بررسی می‌کنیم:

  • دیده شدن در بین وب‌سایت‌ها

هنگامی‌که موضوع موردنظر خود را در گوگل سرچ می‌کنید، وب‌سایت‌هایی که در صدر جستجو قرار می‌گیرند از فیلترهای بسیاری توسط گوگل رد شده‌اند. هرچه سئو و طراحی سایت در کرج حرفه‌ای‌تر و دارای کلمات کلیدی رتبه‌‎دارتری باشد، بهتر می‌تواند خود را در صدر جستجوها جای دهد. بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو می‌تواند با اجرای فرایندی روی وب‌سایت شما براساس انتظارات گوگل، کسب‌وکار را به رشد چشمگیری برساند.

  • ایجاد برندینگ

هنگامی‌که افراد به دنبال محصول یا کالایی خاص هستند، به‌طور مستقیم آن را در گوگل سرچ می‌کنند. در صورتی که روی سئو و طراحی سایت کرج به‌طور اصولی کار کرده باشید، در بین نتایج ظاهر خواهید شد. از بین همهٔ افرادی که محصول یا خدمت شما را سرچ می‌کنند، تعداد زیادی از آن‌ها اسم برند یا نام شرکت شما را بررسی خواهند کرد.

  • افزایش نرخ بازگشت سرمایه

هنگامی که از یک وب‌سایت خوب و سئو کرج در آن استفاده می‌کنید، احتمال دستیابی به رتبه‌های بالاتر نزد گوگل را پیدا می‌کنید. در این صورت با نمایش دادن وب‌سایت شما در صدر جستجوهای گوگل، احتمال کلیک روی آن بسیار بالاتر می‌رود. در بین کلیک‌ها نیز احتمال تبدیل کاربران به خریدار بیشتر شده و به این صورت نرخ بازگشت سرمایه در کسب‌وکار شما افزایش می‌یابد. مجلهٔ Search Engine مطالعاتی را انجام داده که نشان می‌دهد نرخ موفقیت و تبدیل مشتری توسط سئو مانند سئو کرج، ۱۴.۶ است. طبق بررسی‌ها خروجی موفق روش‌های دیگر مانند تبلیغات فیزیکی، ایمیل مارکتینگ و غیره،  ۱.۷ اعلام شد.

[node:title]

  • ورودی هدفمند

روش‌های بازاریابی زیادی وجود دارند؛ اما مزیت بهینه‌سازی موتورهای جستجو، ایجاد ترافیک هدفمند است. هنگامی که درنتیجهٔ جستجوی کلمات کلیدی درست و مناسب، به مخاطب نشان داده می‌شوید، دقیقاً به هدف می‌زنید. به صورتی که دیگر مخاطبان متفرقه به سراغ شما نمی‌آیند و دقیقاً همان افرادی که دنبالشان می‌گردید پیدایتان خواهند کرد. مخاطب با دیدن محتوای موردنظرش، جذب وب‌سایت شما شده و به کاوش در آن می‌پردازد. در این صورت تعاملی بین او و شما برقرار می‌شود. از این تعامل می‌توان به نتایج بسیار مثبتی در روند دیجیتال مارکتینگ رسید.

  • بررسی رفتار مشتریان

بهینه‌سازی موتورهای جستجو قدرت بسیار زیادی دارند به‌طوری‌که می‌توانند جزییات ارزشمندی از کاربران را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهند. به‌عنوان مثال، فردی در کرج به دنبال محصولی می‌گردد و آن را سرچ می‌کند؛ در این صورت می‌توان متوجه شد افراد از چه منطقهٔ جغرافیایی‌ای به سراغ شما آمده‌اند. مشتری کلیدواژه‌های خاصی را در گوگل جستجو می‌کند، شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از انواع ابزارها، به این کلمات دسترسی پیدا کنید. در این صورت امکان دسترسی به افکار موجود در ذهن مخاطب برای صاحبان کسب‌وکار به وجود می‌آید. با خواندن این موارد، نیازی نیست که نگران نحوهٔ به‌دست آوردن نتایج از طریق بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجو شوید. شرکت‌هایی مانند نوین رنک، می‌توانند به‌راحتی این فعالیت‌ها را برای شما انجام دهند؛ به خصوص در منطقهٔ کرج.

  • شناسایی نیاز کاربران

ابزارهای مناسبی در ارتباط با بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها وجود دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به سرچ کنسول، گوگل آنالتیکس و غیره اشاره کرد. این ابزارها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با بررسی عملکرد کاربران، نیازهای آن‌ها را بهتر بشناسند. در این صورت با به‌دست آوردن نیازها، خدماتی که به کاربران ارائه می‌شوند هدفمندتر خواهند بود.

چگونه وب‌سایت و سئو مناسب داشته باشید

یکی از بهترین راه‌ها برای دست‌یابی به مشتریان هدفمند، سئو و طراحی سایت در کرج یا دیگر مناطق کشور است. امروزه تمام بزینس‌ها باید حضور فعال خود را در فضای مجازی به مردم نشان دهند تا اعتبار خود را افزایش دهند. انجام تمام فرایندهای طراحی و بهینه‌سازی آن‌ها برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو، می‌تواند برای صاحبان کسب‌وکار سخت باشد. در این صورت نوین رنک با انجام بهترین خدمات، می‌تواند وب‌سایت حرفه‌ای کسب‌وکارتان را در صدر جستجوهای گوگل ظاهر کند.

کسب رتبه عالی گوگل با نوین رنک

دستیابی به جایگاه برتر جستجوها در گوگل، نیازمند اجرای تکنیک‌های خاصی است که باید توسط افراد متخصص انجام شود. تیم حرفه‌ای و متخصص نوین رنک با هدف ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای آنلاین، به بیزینس‌ها کمک می‌کند تا بهترین خود را در فضای مجازی به کاربرانشان ارائه دهند. برای بهره‌گیری از خدمات گوناگونی چون، سئو، طراحی سایت و خدمات یوتیوب و اینستاگرام ، می‌توانید به سایت نوین رنک مراجعه کرده و از مشاوران آن‌ها کمک بگیرید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

عالی

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.