کد مطلب: 

281076

چالش مرگبار تیک‌تاک، جان دختر نوجوان استرالیایی را گرفت!

چالش استنشاق گاز سمی در تیک‌تاک به قیمت جان یک دختر ۱۳ ساله استرالیایی تمام شده است؛ این دختر نوجوان برای انجام چالش از قوطی اسپری ضدتعریق استفاده کرد که منجر به ایست قلبی وی شد.
تیک تاک

به گزارش سیتنا به نقل از منابع اینترنتی، خانواده دختر نوجوان استرالیایی که در نتیجه چالش مرگبار تیک‌تاک جان خود را از دست داده‌است، از این پلتفرم شکایت کردند.

چالش‌های مرگبار و ترند‌های رسانه‌های اجتماعی همچنان روی زندگی افراد سایه افکنده‌اند و اکنون یک چالش عجیب و غریب دیگر در تیک تاک ترند شده است که منجر به مرگ یک دختر ۱۳ ساله استرالیایی شد.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که چالش استنشاق گاز سمی به قیمت جان یک دختر ۱۳ ساله استرالیایی تمام شده است.

این دختر نوجوان برای انجام چالش از قوطی اسپری ضدتعریق استفاده کرد که منجر به ایست قلبی وی شد.

این چالش برای استفاده تفننی از موادی است که مصرفشان مضر است. این چالش شامل استنشاق موادی همچون رنگ‌های متالیک، حلال‌ها، مواد پتروشیمی به طور مستقیم از قوطی‌های اسپری برای تجربه نشئگی سریع است.

تیک تاک یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که در سراسر دنیا به سرعت زیادی رشد کرد و در اوایل با چالش رقص و آهنگ خواندن شروع شد اما در ادامه کاربران شروع به ایجاد چالش های مرگبار و ترسناکی کردند.

این چالش‌ها منجر به بروز حوادث فاجعه‌بار و مرگ یا مصدومیت هزاران نوجوان در سراسر جهان شده است.

برخی از چالش‌هایی که در شبکه تیک تاک و به ویژه در میان جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، بسیار خطرناک و با عواقب مرگباری روبرو بوده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-05-30 13:11

افزودن دیدگاه جدید