کدخبر :278720 پرینت
05 فروردین 1402 - 16:06

سلطانی: پاسخگویی شفاف از ارکان اساسی مشتری مداری در مجموعه مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، پاسخگویی شفاف را از ارکان اساسی مشتری مداری در مجموعه مخابرات برشمرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در بازدید از مرکز مخابرات پیام نور منطقه چهار مخابراتی تهران با اشاره به لزوم کار و فعالیت همیشگی دستگاه های خدمت رسان همانند مخابرات برای تامین رفاه مردم و مشتریان اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی و تقارن فرخنده آن با ماه مبارک رمضان هستیم، کارکنان مخابرات به ویژه در مراکز که پیشانی خدمات سازمان است، با تعهد و تلاش قابل تقدیر، به رفع و رجوع مشکلات و کارهای مشتریان می پردازند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز پیام نور، از نزدیک در جریان کارها و عملکرد بخش های مختلف این مرکز که یکی از مهم ترین مراکز مخابراتی در شهر تهران است، قرار گرفت.

وی در این بازدید که به همراه جمعی از مدیران ستادی و معاونین شرکت انجام شد ضمن قدردانی از زحمات همکاران، سالی سرشار از سلامتی و بهروزی برای آنان آرزو کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.