کدخبر :313443 پرینت
18 دی 1403 - 18:51

مدیرعامل و اعضای جدید شرکت شسکام منصوب شدند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در احکامی فرشید ایزدی را به‌عنوان مدیرعامل، علیرضا هاشمی را به عنوان عضو و رئیس هیئت مدیره، پناهی، چنگایی، غیاثی و جعفری را به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه کارکنان ارتباطات و مخابرات (شسکام) منصوب کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه کارکنان ارتباطات و مخابرات (شسکام) امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل و تنی‌چند از معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران منصوب شدند.

در این مراسم مهندس محمد جعفرپور،در احکام جداگانه ای ، مهندس فرشید ایزدی به‌عنوان مدیر عامل شسکام، مهندس علیرضا هاشمی به عنوان عضو و رئیس هیئت مدیره، دکتر پناهی به عنوان عضو جدید و آقایان مهندس چنگایی، مهندس غیاثی و مهندس جعفری به عنوان اعضای این شرکت معرفی کرد.

مهندس جعفرپور، مأموریت اصلی شرکت شسکام را اجرای استاندارد اتصال FTTH در سراسر کشور عنوان و تصریح کرد: شسکام باید به‌عنوان الگو و سرآمد تمامی پیمانکاران در این حوزه، بهترین کار را ارائه دهد تا تمامی فعالان این حوزه از این استاندارد در کشور پیروی کنند.

وی گفت: همکاری و اجرای واگذاری یک میلیون و ۲۰۰ هزار فیبر نوری در سطح کشور از شاخص‌ترین موضوعات شرکت شسکام برای تحقق رویکرد شرکت است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر زمان‌بندی سریع اجرای عملیاتی فعالیت‌ها در این شرکت، در تشریح اهم برنامه‌های شسکام گفت: ساماندهی و مدیریت نظم و انضباط کاری کارکنان، ایجاد شاخص ارزیابی در این حوزه و برنامه‌ریزی و نظارت صحیح بر ساختار و فرآیندها از جمله مواردی است که برای داشتن مجموعه‌ای باهدف، باید به آنها توجه کرد.

مهندس جعفرپور افزود: برای اجرای سیاست‌های متمرکز در کشور، ضروری است مدیریت برنامه‌های تمامی نیروها و پیمانکاران توسط مدیر منطقه صورت گیرد تا فعالیت‌ها انسجام بهتری یابد.

موضوع دیگری که مورد تأکید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بود اهمیت نظم و انضباط مالی بود که وی در این رابطه با اشاره به پرداخت به‌موقع تعهدات مالی و ضرورت حفظ برند شرکت گفت: رسیدگی به این موضوع مهم است و برای رسیدن به اهداف و رویکردهای شرکت، رضایت نیروی انسانی در صدر مسائل قرار دارد.

مهندس جعفرپور با تأکید بر پاسخگویی سریع و به‌موقع به مشتریان شرکت مخابرات تصریح کرد: تعهد و پاسخگویی به مشتری در کمترین زمان با توجه به گستردگی مشتریان، باید در اولویت قرار گیرد و در فرآیند ارائه خدمات باید آموزش صحیح در رفع مسائل و تقویت مراکز تماس با حساسیت بالا در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر ایجاد تجربه خوب و حفظ مشتری و جلوگیری از ریزش آن با ارائه خدمات با کیفیت در مخابرات گفت: امروز شرکت شسکام با وجود مدیران و کارکنان باتجربه و دلسوز می‌تواند با تغییر رویکرد و مدیریت، هم‌نظر در راستای اهداف ترسیم‌شده برای این شرکت، فعالیت‌های خوبی در راستای ارائه خدمات داشته باشد زیرا مشتری حاضر است برای خدمات باکیفیت، باهزینه بالاتری هم پرداخت کند به شرطی که پشتیبانی مناسبی از آن صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان این‌که سرمایه‌های شرکت، علاوه بر کارکنان، مشتریان آن است، گفت: کیفیت خدمات و پاسخگویی، دو مؤلفه مهم در بحث رضایت مشتری است که می‌تواند موجب تقویت برند شرکت مخابرات ایران شود.

وی با بیان این‌که شرکت شسکام از بهترین‌های مجموعه مخابرات تشکیل شده است، اظهار داشت: ان‌شاءالله این مجموعه هم‌سو و هم‌نظر در اهداف، بتوانند خروجی خوبی ارائه دهند زیرا بخشی از تحقق رویکردها و برنامه‌های شرکت مخابرات را به این شرکت سپرده‌ایم و امیدوارم در کمترین زمان ممکن، به امور محوله رسیدگی و خدمات جدیدی در این بخش ارائه شود.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات همچنین با تأکید بر جدیت آموزش صحیح تمامی نیروهای شرکت شسکام برای بهینه‌سازی و مولدسازی نیروی انسانی ادامه داد: باید برای حفاظت از ارزشمندی این کارکنان در ارتباط با مشتریان، برنامه‌های منسجم و همراستا با برند شرکت مخابرات تعیین و اجرا شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.