کدخبر :276 پرینت
19 شهریور 1390 - 08:02

رسانه های آنلاین موفق ترین در اطلاع رسانی حوزه ICT

متن خبر

در نظرسنجی سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) رسانه های آنلاین موفق ترین رسانه در اطلاع رسانی حوزه ICT شدند.
در پاسخ به سوال نظرسنجی سیتنا که پرسیده بود "با توجه به امکانات و محدودیت ها، کدام یک از رسانه های ذیل را در زمینه اطلاع رسانی در حوزه ICT موفق تر ارزیابی می کنید؟" تا لحظه ارسال این خبر  10 درصد از مراجعه کنندگان به سیتنا رسانه های دیداری، 7 درصد رسانه های شنیداری، 19 درصد رسانه های مکتوب و 64 درصد رسانه های آنلاین را برگزیدند.
امروزه دستگاه‌های رایانه شخصی، دوربین‌های دیجیتال، خطوط اینترنت پرسرعت و نرم‌افزارهای رایانه ای متنوع با قیمت پایین و فراگیری بالا در دسترس تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته است. به این ترتیب هر کاربر اینترنتی به‌راحتی و در مدت زمان کوتاه می‌تواند با ورود به فضای وب از آخرین رویدادها و تحولات پیرامون خود و از آن فراتر در دنیا مطلع شود. از سوی دیگر شکل‌گیری رسانه‌های آنلاین به ایجاد رقابتی مثبت میان آن‌ها و رسانه‌های سنتی منجر شده که در این رقابت رسانه های الکترونیکی پیروز میدان بوده اند که اتفاقا به نظر مخاطبان سیتنا این رسانه ها در اطلاع رسانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق تر از رسانه های سنتی عمل کرده اند.
گفتنی است این نظرسنجی که همچنان ادامه دارد در صفحه اصلی پایگاه اطلاع رسانی سیتنا به آدرس www.citna.ir قابل دسترسی است.
انتهای پیام 
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

البته به نظر من اين نظرسنجي نميتونه دقيق و درست باشه...چون سوالي كه كرده بودين رو فقط كساني ميتونستن جواب بدن كه خودشون بيشتر، از همين رسانه‌هاي آنلاين استفاده مي كنن و ميشه گفت عموميت نداشت... و خود من هم تو همين قشر آنلايني قرار دارم...ولي اگر از كساي ديگه و مردم عام و يا حتي كسايي كه شغل‌هايي دارن كه زياد با كامپيوتر سروكار ندارن بپرسين جوابشون، اين نوع رسانه‌ها نخواهد بود...تو اين نظرسنجي‌ها بهتره سوالي پرسيده بشه كه اين تيپي نباشه...مثلا«....»اگه اجازه بديد بگم؟!!
دوست گرامی از لطف شما ممنونم. سیتنا متعلق به همه مخاطبان عزیزی است که این سایت را متعلق به خودشان می دانند. در این راستا دوستان شما در نظر دارند این پایگاه را با کمک همه شما اداره کنند. پس به ما یاری رسانید و مطالب مد نظر را در اختیار قرار دهید حتما خرسند خواهیم شد.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.