کدخبر :275759 پرینت
10 دی 1401 - 09:03

افزونه‌های مورد نیاز در سایت شرکتی

ساخت یک سایت فروشگاهی به منظور راه اندازی یک کسب وکار اینترنتی معمولا ساده ترین نوع کسب و کار شناخته شده است. اما در مورد این موضوع که فروشگاه ما چگونه ساخته میشود و برای نگهداری آن به چه امکاناتی نیاز داریم کمی پیچیده میشود که وبمستران باید به آن توجه کافی داشته باشند.

متن خبر

گزارش آگهی/ در این مورد باید گفت یک فروشگاه اینترنتی باید مواردی همچنون امنیت، زیبایی و... را در نظر داشته باشد که ما در این مقاله قصد داریم یه بررسی افزونه های مورد نیاز در سایت شرکتی بپردازیم که برای کسب اطلاعات در مورد این افزونه ها در ادامه با ما باشید.

سایت فروشگاهی در وردپرس

راه اندازی یک سایت با استفاده از وردپرس میتواند امکاناتی را در زمینه های مختلف در اختیار ما قرار بدهد که امروزه خیلی از سایت های اینترنتی با وردپرس راه اندازی میشوند. در کنار این سیستم افزونه و قالب هایی نیز وجود دارد که یک سایت را به هر تم و زمینه ای که دوست دارید میتواند تغییر دهد. برای راه اندازی  یک سایت فروشگاهی به افزونه هایی نیاز خواهید داشت که در ادامه به 4 مورد ازاین افزونه ها خواهیم پرداخت.

داشتن این افزونه ها چه اهمیتی دارد؟

داشتن افزونه میتواند برای توسعه و پیشرفت سایت شما تاثیر داشته باشد. توجه کنید افزونه هایی که انتخاب میکند برای سئو سایتتان مناسب باشد و سرعت سایت شما با مشکل مواجه نشود. همچنین افزونه های انتخابی باید تیم پشتیبانی قوی داشته باشند که در بروز مشکل بتوانید با آنان ارتباط گرفته و مشکل پیش آمده را برطرف کنید.

بهترین افزونه های فروشگاهی وردپرس

در این بخش با بهترین افزونه های مورد نیاز در سایت شرکتی آشنا خواهید شد.افزونه هایی که نصب میکنید نباید باعث کاهش سرعت سایت شوند چرا که تاثیر منفی خواهند داشت. افزونه های مورد نیاز در سایت شرکتی عبارت اند از :

قالب بی تم Betheme

قالب بی تم نام یک قالب محبوب و یک ابر پوسته حرفه ای برای سیستم های وردپرس است که از آن میتوانید در وب سایت هایی با موضوعات فروشگاهی، تجاری، وبلاگ، شخصی و ... استفاده کنید. قالب وردپرس بی تم کاملا ریسپانسیو بوده و در هر دستگاه نمایشی با هر رزولیشنی به خوبی نمایش داده میشود. پنل تنظیمات قالب کاملا فارسی و حرفه ای است و تمام تنظیمات را میتوانید ازطریق پنل تنظیات انجام بدهید.

صفحه ساز پیشرفته از مهم ترین قسمت قالب بی تم است که به صورت کاملا گرافیکی طراحی شده که با افزونه ی وردپرس ویژوال کامپوزر هماهنگ است و در صورت نیاز میتوانید از این صفحه ساز استفاده کنید.

مهم ترین خاصیت این پوسته دمو های زیادی است که شما با دریافت این قالب حرفه ای مثل این که 230 پوسته دانلود کرده اید که برای هر شغل و بیزینس مناسب است. نصب و درون ریزی این قالب بسیار ساده بوده که با چند کلیک میتوانید این قالب را نصب و راه اندازی کنید.

وردپرس

افزونهseo yoast

امروزه یکی از بهترین راهکار ها برای افزایش بازدید سایت بهینه سازی و سئو است. متخصصان سئو راهکار های متعددی را برای بهینه سازی در نظر دارند. اما انجام این کار توسط متخصصان میتواند هزینه بر باشد.برای بهنیه سازی و سئو افزونه هایی در نظر گرفته شده که خوده کاربر میتواند به صورت رایگان سایت خود را بهینه کند. که یکی از افزونه ها افزونه یواست سئو است.

یواست سئو یکی از بهترین و قدرتمند ترین افزونه های وردپرسی مرتبط با سئو است. این افزونه خود را با آخرین الگورتیم گوگل منطبق میسازد. از یواست سئو میتوانید برای بهینه سازی سایتتان کمک بگیرید. شما با استفاده از این افزونه میتوانید رتبه سایتتان را در گوگل بهبود ببخشید.

افزونه elementor pro

افزونه elementor pro قدرتمند ترین افزونه صفحه ساز با المان های متنوع و کتابخانه قالب های آماده المنتور با بیش از 950 قالب سربرگ و پاورقی است که امکان ساخت و سفارش سازی صفحات را برای کاربر فراهم میکند. با استفاده از این افزونه بدون دانش کد نویسی میتوانید صفحات زیادی را ایجاد کنید این افزونه امکانات و ویژگی های متعددی را در اختیار کاربران قرار میدهد که این ویژگی ها عبارت اند از :

ویژگی های افزونه elementor pro

  • امکان نمایش چند نوشته
  • امکان نمایش نمونه کار در سایت
  • امکان نمایش وبلاگ
  • ویرایش زنده css
  • درج انواع فرم در سایت
  • امکان درج آیتم شماره معکوس
  • و مواردی دیگر ...

وردپرس

افزونه رنک مث

رنک مث یکی از افزونه های مورد نیاز در سایت شرکتی است که برای بهینه سای و سئو میتواند کارایی زیادی داشته باشد با استفاده از این افزونه طی تحقیقات انجام شده شما میتوانید سریع تر به دید گوگل نزدیک شوید برای رنک مث فرقی نمیکند که شما یک تازه کار یا متخصص سئو هستید رنک مث شما را در بازی سئو قهرمان میکند.کاربرد هایی که این افزونه با آن برخوردار است باعث شده به یکی از رقیب های سرسخت یواست تبدیل شود.

با وجود این که تعداد نصبی افزونه رنک مث اورجینال (https://www.rtl-theme.com/rank-math-pro) نسبت به یواست کمتر است رشد ناگهانی این افزونه تازه وارد باعث شده توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند اما باید گفت کارایی خوبی که این افزونه دارد پاداش اعتماد کاربران را پرداخت کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به بهترین افزونه های سایت شرکتی بپردازیم ، افزونه های وردپرس برای بهبود تجربه کاری و افزایش ترافیک سایت ضروری هستند. در این مقاله با افزونه های مورد نیاز در سایت شرکتی آشنا شدید که برای سایت هایی که با ووکامرس ایجاد شده اند مناسب است. قطعا متوجه این موضوع شده اید که افزونه های زیادی با قابلیت های بی شمار وجود دارد که باید در انتخاب آن دقت کنید که شما و وب سایتتان به نتیجه مطلوب برسید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.