کدخبر :307560 پرینت
25 شهریور 1403 - 14:27

کسب درآمد دلاری از وردپرس؛ با شش روش پولساز

وردپرس با گستردگی که دارای فرصت‌های کسب درآمد زیادی را فراهم کرده است. در این مقاله روش‌های کسب درامد دلاری از وردپرس را آموزش می‌دهیم.

متن خبر

گزارش آگهی/ کسب درآمد دلاری از وردپرس یکی از فرصت‌های طلایی برای فریلنسرها و طراحان وب است تا در زمان کوتاهی به درآمد بالایی به دست آورند. امروزه برای بسیاری از برنامه نویسان امکان کار به صورت فریلنسری وجود دارد و می توانند در حالی که در خانه خود هستند با شرکت‌های بزرگ کار کنند. با برنامه نویسی وردپرس، طراحی قالب و افزونه، طراحی و توسعه سایت و ارائه خدمات مدیریت و پشتیبانی سایت‌های وردپرسی می‌توانید به بازار بین‌المللی دسترسی داشته و با توجه به قیمت ارز در ایران درآمد بالایی به دست آورید.

در ادامه همراه ما باشید تا 6 روش برای کسب درآمد دلاری از وردپرس را آموزش دهیم:

مهارت‌های لازم برای کسب درآمد دلاری از وردپرس

برای کسب درآمد از برنامه نویسی وردپرس در سطح بین المللی نیاز دارید که هر مهارت را به صورت تخصصی یاد بگیرید. مهمترین مهارت ها در کسب درآمد دلاری از وردپرس را در ادامه معرفی می کنیم:

مهارت های فنی

  • طراحی و توسعه قالب وردپرس: آشنایی با HTML، CSS، JavaScript و PHP برای طراحی قالب‌های وردپرس

  • طراحی توسعه افزونه‌ها: مهارت کدنویسی برای طراحی انواع پلاگین و یا اضافه کردن قابلیت‌های جدید به سایت‌ها.

  • طراحی سایت با وردپرس: یکی از مهارت های مورد نیاز برای کسب درآمد دلاری از وردپرس، طراحی سایت است. این مهارت را در زمان کوتاهی و یا شرکت در یک دوره طراحی سایت با وردپرس می‌توانید به دست آورید.

  • آشنایی با قالب و افزونه‌ها: باید با قالب‌های معروف و افزونه‌های کاربردی آشنایی داشته باشید و بتوانید از این افزونه‌ها به درستی استفاده کنید.

مهارت‌های نرم

برای ارتباط موثر با مشتریان بین المللی و مدیریت پروژه‌ها نیاز است مهارت‌های زیر تسلط داشته باشید:

  • برقراری ارتباط با مشتریان: تسلط به زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان، توضیح دادن پروژه‌ها و گوش دادن به نیازهای آنان بسیار حیاتی است.

  • مدیریت زمان: برای انجام به موقع پروژه‌ها و توانایی اولویت‌بندی کارها باید مدیریت زمان را تمرین کنید.

  • توانایی مذاکره و قیمت‌گذاری: توانایی مذاکره بر سر قیمت و گرفتن پروژه به شما کمک می‌کند درآمد بیشتری کسب کنید و پروژه‌های بیشتری به دست آورید.

  • یادگیری دائمی: در دنیای برنامه نویسی نیاز به یادگیری دائمی دارید و باید خودتان را بروز کنید.

روش‌های کسب درآمد دلاری از وردپرس

با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات ارزی کسب درآمد دلاری یکی از روش ها برای به دست آوردن درآمد بالاست. با توجه به گستردگی و محبوبیت بالای وردپرس در سراسر دنیا، یک بازار بزرگ برای کسب درآمد را فراهم کرده است. در ادامه روش‌هایی که می‌توانید از وردپرس به صورت بین المللی درآمد داشته باشید را معرفی می‌کنیم:

  • برنامه نویسی وردپرس و توسعه سایت های وردپرس

کسب درآمد از برنامه‌نویسی و توسعه سایت‌های وردپرس یکی از پرطرفدارترین راه‌ها برای افراد متخصص در این حوزه است. با توجه به اینکه 43% از سایت های دنیا با وردپرس طراحی شده اند یک فرصت عالی برای توسعه دهندگان سایت فراهم کرده است.

مواردی مانند توسعه سایت، مشاوره در زمینه بهبود عملکرد سایت، امنیت، بهبود سرعت و… از اقداماتی است که توسعه دهندگان سایت انجام می‌دهند. همچنین می‌توانید مواردی مانند توسعه قالب و افزونه‌های وردپرس را انجام دهید.

  • فروش قالب و افزونه وردپرس

یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری از وردپرس، فروش قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس است. طراحی قالب و افزونه‌های کاربردی و فروش در سایت‌های ThemeForest و CodeCanyon یکی از روش‌های کسب درآمد بالا از وردپرس است. در این روش کافیست یک نیاز سنجی درست از بازار داشته باشد و با شناسایی نیاز سایت‌های وردپرس افزونه‌های کاربردی طراحی کنید و در این سایت‌ها به فروش برسانید. با طراحی قالب‌های وردپرس طبق ترندهای طراحی مانند طراحی مینیمال که امروزه طرفداران بیشتری دارند، می‌توانید درآمد بالایی داشته باشید.

فروش محصولات دیجیتالی به دلیل تقاضای بالا و قابلیت فروش مکرر، یک منبع درآمد پایدار برای توسعه‌دهندگان وردپرس محسوب می‌شوند. ارائه به‌روزرسانی‌های منظم، پشتیبانی مناسب و ایجاد محصولات منحصربه‌فرد از عوامل کلیدی در موفقیت در این سایت‌ها است البته دقت کنید که با ip غیر ایران وارد این سایت‌ها شوید.

  • طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس کار زمانبری نیست و هر پروژه را حداکثر در 10 روز می‌توانید انجام دهید. وردپرس همانند یک سایت آماده است و کافیست با قالب‌ ها و افزونه های آماده آشنایی داشته باشید و بتوانید سفارش سازی قالب‌ها را با افزونه‌های صفحه ساز مانند المنتور انجام دهید. میانگین دستمزد برای طراحی سایت 14 دلار برای یک ساعت و برای انجام به صورت پروژه‌ای بالای بین 200 تا 5000 دلار است که با توجه به امکانات و پیچیدگی سایت این مقدار متفاوت است.

  • راه اندازی سایت دراپ شیپینگ

اگر طراح سایت هستید اما محصولی برای فروش ندارید با استفاده از دراپ شیپینگ می‌توانید بدون نیاز به درگیر شدن با فرایند تامین، نگهداری و ارسال محصولات می‌توانید فروشگاه بین المللی اینترنتی خود را راه اندازی کنید. در این روش یک سایت با وردپرس طراحی کنید و سپس تامین کننده را پیدا کنید. این روش به دلیل نیاز کمتر به سرمایه اولیه، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با مدیریت درست تأمین‌کنندگان و بازاریابی موثر، می‌توانید با دراپ شیپینگ درآمد دلاری بالایی کسب کنید.

  • آموزش در سایت های یودمی و یوتیوب

اگر یک متخصص وردپرس هستید با آموزش در سایت Udemy یکی از راه های کسب درآمد دلاری از وردپرس است. مزیت فروش دوره این است که با صرف یکبار زمان و ضبط ویدئو می‌توانید دوره را به تعداد نامحدود به فروش برسانید. در حال حاضر از آموزش‌های محبوب می‌توان طراحی قالب و افزونه، طراحی سایت، آموزش المنتور و برنامه نویسی وردپرس را نام برد.

یوتیوب هم یک فرصت برای ارائه آموزش است که معمولاً به صورت رایگان آموزش‌ها ارائه می‌شوند، اما به صورت غیرمستقیم امکان گرفتن پروژه را برای شما فراهم می‌کند، زیرا با جذب مخاطبان و نمایش توانایی‌های خود، می‌توانید اعتمادسازی کنید و در نتیجه درخواست‌های همکاری و پروژه‌های مختلفی از سوی مشتریان بالقوه دریافت کنید. همچنین از طریق تبلیغات و اسپانسرینگ و یا به ازای تعداد بازدید ویدئوها از یوتیوب درآمد کسب کنید.

کسب درآمد دلاری از وردپرس با  فروش دوره آموزشی در سایت udemy

امیدوارم روش های کسب درآمد دلاری از وردپرس که در این مقاله معرفی شدند برای شما مفید باشد و بتوانید با یادگیری وردپرس درآمد بالایی بدست آورید. در صورتی که سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید و یا شما هم تجربه تان را از کسب درآمد دلاری با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.