کدخبر :269508 پرینت
23 خرداد 1401 - 12:48

هشدار انجمن بلاک چین ایران: در توکن TNT تتلو سرمایه‌گذاری نکنید؛ پرریسک و نزدیک به کلاهبرداری است

انجمن بلاک چین ایران با انتشار بیانیه‌ای پیرامون توکن «TNT» که با همکاری امیرحسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو معرفی شده، هشدار داد و از کاربران درخواست کرد که از سرمایه‌گذاری روی این پروژه پرریسک و نزدیک به کلاهبرداری که هیج پشتوانه علمی و حتی سپیدنامه هم ندارد، خودداری کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، به دنبال راه‌اندازی پروژه توکن TNT با حمایت امیرحسین مقصودلو مشهور به تتلو، انجمن بلاک چین ایران با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به عرضه این توکن هشدار داد و در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: شاهد انتشار توکنی با نام TNT بدون هیج پشتوانه علمی و حتی سپیدنامه مشخص با همکاری افرادی با سابقه غیرشفاف با همکاری خواننده معروف امیرحسین مقصودلو (تتلو) هستیم که به شدت ریسک دارد و بهتر است با هیچ دلیل و عنوانی به این پروزه وارد نشوید.

در متن این اطلاعیه که به در اختیار سیتنا قرار گرفت، آمده است:

«موضوعات مرتبط با بلاکچین و دارایی‌های دیجیتال (رمزارزها) ابعاد گوناگونی دارد و هر کوین یا توکن می‌تواند نمایانگر یک خدمت یا ارزش یا دارایی سنتی باشد. همگی این کارکردها به همراه تیم و جامعه توسعه‌دهنده، خدمات و شبکه مرتبط ارزش یک دارایی مبتنی بر فناوری بلاکچین را تعیین می‌کند و قبل از انتشار در متنی به اسم سپیدنامه یا همان وایت پیپر (White Paper) اعلام می‌شود و هر پروژه را می‌توان از لحاظ فنی و اقتصادی بررسی نمود و انتشار هر کوین یا توکن بر روی یک بلاکچین کار بسیار ساده و کم هزینه‌ای قلمداد می‌شود.

متاسفانه شاهد انتشار توکنی با نام TNT بدون هیج پشتوانه علمی و حتی سپیدنامه مشخص با همکاری افرادی با سابقه غیرشفاف با همکاری خواننده معروف امیرحسین مقصودلو (تتلو) هستیم که به شدت ریسک دارد و بهتر است با هیچ دلیل و عنوانی به این پروزه وارد نشوید.

بارها هشدار داده شده است که هر گونه وعده پرداخت سود ثابت یا قول دادن برای رشد قیمتی یک دارایی دیجیتال از مهم‌ترین نشانه‌های ناسالم بودن و نزدیک بودن خطر کلاهبرداری و بی‌ارزش شدن سرمایه مردم است که اینگونه وعده‌ها در این پروژه نیز مشاهده شده است.

انجمن با توجه به درخواست کاربران، این پروژه را بررسی و در رسته بسیار پر ریسک قرار می‌دهد. عواقب هر گونه تبلیغ یا معرفی پروژه‌های پر ریسک توسط چهره‌های معروف که مخاطبین زیادی هم دارند متوجه شخص تبلیغ کننده نیز می‌باشد».

[node:title]

انتهای پیام

گزارش از مسعود فاتح

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.