یک میلیون مشترک دیجیتال نتیجهی استفاده ناشر نروژی از دادهها
یک ناشر نروژی، در سپتامبر 2021 به یک میلیون مشترک دیجیتال رسید و این موفقیت را نتیجه دهها سال مواجهه با چالش های تحول دیجیتال میداند. او میگوید که تصمیمات دشوار زیادی را در این مسیر گرفته است، اما اعتقاد دارد که موفقیت در آینده در گرو غلبه بر چالشهاست.
به گزارش سیتنا به نقل از WNIP، ناشر نروژی این کار را با جایگذاری متمایز برندهای خود انجام می دهد. بعلاوه، او در جستجوی فرصتهایی برای عرضه محصولات رسانه ای جدید و خدماتی است که از نظر کاربران ارزشمند باشد. ایده این است: ادامه رشد اشتراکها از طریق ارایه های هوشمند. ناشر نروژی، اخیراً در پلتفرم پادکست Podme سرمایه گذاری کرده و مجلات تفریحی فضای باز را خریداری کرده است.
در حالی که کرونا درآمدهای تبلیغاتی را کاهش داده است، چشم انداز بسیار روشن است. ناشر نروژی به سرمایه گذاری و تقویت موقعیت خود به عنوان یک راه تبلیغاتی برتر ادامه داده و دسترسی به داده های دست اول و با کیفیت را در اولویت قرار می دهد که می تواند یک مزیت رقابتی بزرگ باشد. داده ها نقش مهمی در رشد همه حوزه های تجاری اعم از تبلیغات، اشتراک ها یا توسعه محصول خواهند داشت.
تجارت الکترونیک و بازاریابی محتوا از دیگر مشاغلی هستند که همچنان به توسعه خود ادامه میدهند، زیرا در زمان آینده اهمیت ویژهای خواهند داشت.
لاند، مدیرعامل ناشر نروژی، میگوید برای ادامه رشد باید با این واقعیت کنار آمد که دیجیتالی شدن جامعه طی پاندمی جهش کرده است و همه برای حفظ رابطه دیجیتال با مشتریانشان در رقابت هستند. برای موفقیت، آنها به توسعه دهندگان، متخصصان UX، مهندسان و فناوران نیاز دارند.
بعلاوه تحقیقات نشان می دهد که اکثریت نیروی کار، خواهان دورکاری هستند و مایلند به این سمت تغییر شغل بدهند. راه آسانی برای مقابله با این تغییرات برای کارفرمایان وجو ندارد، با این حال می توان در زمینه فرهنگی رقابت کرده و مکان معنادارتری برای کار ارایه کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید