کدخبر :258192 پرینت
25 خرداد 1400 - 12:39

نحوه شارژ سریع اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

برای شارژ سریع اینترنت شرکت مخابرات ایران و نحوه آگاهی از حجم باقی مانده به نشانی adsl.tci.ir مراجعه کنید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مشتریان با استفاده از نشانی adsl.tci.ir می توانند تعداد روزهای باقی مانده از قرارداد، حجم مصرف شده و حجم باقی مانده از سرویس را مشاهده کرده و یا برای خرید حجم اضافه، تغییر یا تمدید سرویس اقدام کنند.

بر اساس این گزارش آدرس پنل کاربری مشتریان شرکت مخابرات adsl.tci.ir می باشد که نام کاربری و گذرواژه هنگام خرید سرویس، به شماره موبایل اعلام شده توسط مشتری ارسال می شود. در صورتی که مشتری نام کاربری خود را فراموش کرده ، نام کاربری همان شماره تلفنی است که مشترک روی آن از خدمات اینترنت استفاده می نماید. (شماره تلفن به همراه کد استان بدون صفر)

[node:title]

همچنین برای بازیابی گذرواژه لازم است مشتریان در بالای صفحه پنل کاربری روی "بازیابی گذرواژه" کلیک کنند که در این حالت یک پیامک حاوی گذرواژه ارسال می‌گردد و مشترک می تواند با وارد کردن نام کاربری خود و گذرواژه دریافتی از طریق پیامک به پنل کاربری خود وارد شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان برای خرید ترافیک اضافه می توانند بدون نیاز به گذرواژه و با کلیک بر روی گزینه شارژسریع در پایین صفحه adsl.tci.ir و وارد نمودن نام کاربری خود و کد امنیتی، کلید ورود به شارژ سریع را کلیک کرده و وارد صفحه خرید شوند.

بنابراین بدون در دست داشتن اطلاعات کاربری یا گذرواژه کار برای کاربران دشوار می شود. 

[node:title]

در این مرحله با استفاده از کلید خرید ترافیک اضافه لیست بسته های ترافیکی به نمایش داده می شود که مشتریان می توانند پس از انتخاب بسته ترافیکی مورد نظر ،کلید خرید را کلیک کرده و حجم اینترنت خود را به میزان دلخواه افزایش دهند.

امکان افزایش چهار برابری سرعت و مدت زمان اشتراک اینترنت شرکت مخابرات بدون افزایش هزینه

[node:title]

طرح غزال شرکت مخابرات ایران با مزایای سرعت بیشتر و زمان استفاده بیشتر بدون افزایش تعرفه، آماده استفاده توسط مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.

در سرویس‌های طرح غزال، مشتریان علاوه بر افزایش سرعت تا چهار برابر، زمان استفاده از اینترنت خود را نیز افزایش می‌دهند، یعنی به ازای هر ۳ ماه تمدید قرارداد اینترنت، برای هر مشتری به میزان یک ماه اینترنت رایگان بدون دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش کلیه دارندگان خدمات تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، کلیه مشتریان فعال و غیرفعال ADSL مخابرات و همچنین مشتریان جدید می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

گفتنی است؛ در طرح غزال، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه به مشتریان با شرایط ویژه و بدون افزایش تعرفه ارائه می‌شود.

هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، به‌نحوی‌ که سبد محصولات اینترنت خانگی شرکت مخابرات ایران با ارزشی بیش از سبد محصولات استاندارد در اختیار عموم مصرف‌کنندگان اینترنت قرار می‌گیرد.

این سرویس‌ها شامل افزایش سرعت تا چهار برابر بدون افزایش تعرفه برای قراردادهای یک‌ساله، افزایش سرعت تا دو برابر بدون افزایش تعرفه بدون قراردادهای ۶ ماهه، افزایش زمان استفاده مشتری به میزان یک ماه به ازای هر سه ماه تمدید قرارداد و بدون دریافت هزینه اضافی است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

شارژ سریع اینترنت
من که خیلی راضیم
من راضیم
طی تماس با 2020 انسرماشین گفت برای خرید بسته اینترنت پرسرعت به مناسبت یلدا می توانیم اقدام کنیم اما درسایت شما هیچ اثری از آن یافت نشد، ظاهرا سایت شما به روز رسانی نشده .

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.