کدخبر :244080 پرینت
09 اردیبهشت 1399 - 10:01

شکایت‌های مردمی در سامانه ۱۹۵ پیگیری می‌شود

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: شکایت‌های اخیر مربوط به تخلف اپراتورها درباره ارائه نشدن کامل خدمات خریداری شده که در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ درج شده‌‌اند با دقت بررسی و در کمترین زمان پاسخ داده می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پیمان قره‌داغی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر حفظ حقوق مشترکین بعنوان مهمترین اولویت رگولاتوری افزود: با توجه به شکایتهای دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده است و از مشترکین درخواست می‌کنیم درصورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروخته شده و سرعت دریافتی، حجم خریداری شده و حجم دریافتی و همچنین رعایت نکردن تعرفه‌های ترجیحی برای سایتهای داخلی و پیام‌رسانهای بومی از سوی اپراتورها، موضوع را بطور سریع در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات با آدرس https://۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.

وی افزود: همچنین مشترکان علاوه بر مراجعه به این سامانه می‌توانند برای اعلام شکایت خود با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.