ارزیابی بازار جهت فروش بهتر ساعتهای هوشمند Fitbit
تولیدکنندگان ساعتهای هوشمند Fitbit در حال بررسی و ارزیابی بازار مصرف جهت دستیابی به فروش هرچه بهتر هستند.
به گزارش سیتنا، بر اساس گزارشی که به تازگی در روزنامه رویترز منتشر شده است شرکت توسعه دهنده و سازنده ساعتهای هوشمند Fitbit به در حال بررسی وضعیت بازار و ارزیابی موقعیت گجتهای هوشمند سایر شرکت فناوری مطرح جهان است تا بهترین نتیجه فروش را بدست آورند. گجت پوشیدنی فیتبیت به طور همزمان دارای ویژگیهای ساعتهای هوشمند و مچبندهای ورزشی است.
فیتبیت به دنبال جهش و صعودی چشمگیر از نظر محبوبیت در میان کاربران است از همین رو مهندسان این شرکت ساعتهای هوشمند Fitbit را به قابلیتها و فناوریهای خاص مجهز کردهاند. البته شرکت فیتبیت هنوز جزئیاتی از مشخصات فنی ساعت هوشمند خود را منتشر نکرده است و به همین دلیل نمیتوان با قطعیت در مورد ویژگیهای محصول این شرکت سخن گفت.
برخی از کارشناسان فناوری و تحلیلگران بازار فناوری معتقدند شرکت فیتبیت به دلیل نداشتن محبوبیت بسیار در بین کاربران باید با یکی از شرکتهای مطرح در زمینه گجتهای هوشمند همکاری کند و پس از مدتی و افزایش شناخت کاربران از محصولات فیتبیت از همکار یا همکاران خود جدا شده و به صورت مستقل کار کند.
در واقع فیتبیت هنوز نامی کم آوازه در بازار گجتهای پوشیدنی هوشمند است و باید با تلاش بسیار و تولید دستگاههایی توانمند به تدریج سهم بیشتری از سبد خرید کاربران را به دست آورد. در حال حاضر غولهایی همچون سامسونگ، اپل و الجی به طور گستردهای در میان مشتریان ساعتهای هوشمند محبوب هستند.
اپل در آمریکا تاکنون بارها رکورد فروش ساعتهای هوشمند را شکسته است و با تولید نسل جدید این گجت پرطرفدار خود به دنبال فروشی بینظیر نه تنها در آمریکا بلکه در سایر کشورهای جهان است. سامسونگ نیز وضعیت تقریبا مشابهی در آسیا و اروپا دارد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید