آذری جهرمی: مخابرات ایران باید در نحوهی خدمتدهی تجدید نظر کند
سرویسدهی ضعیف سامانهی 2020 شرکت مخابرات ایران که عهدهدار مسوولیت فروش و پشتیبانی تلفنی سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات است، صدای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را هم درآورد.
متن خبر
به گزارش سیتنا، یک کاربر توئیتر با انتقاد از نحوهی سرویسدهی سامانه 2020 شرکت مخابرات ایران، خطاب به وزیر ارتباطات، توئیت کرد:
تا حالا به ٢٠٢٠ زنگ زدی؟ ۴٧ دقیقه زمان میخواد تا منو به اپراتور وصل کنه
مهندس آذری جهرمی هم پاسخ داد:
زنگ زدهام، ۱۶دقیقه معطلم کردند. غیرقابل قبول بود. به سازمان تنظیم مقررات گفتهام این وضعیت را رسیدگی کند. مخابرات ایران باید در نحوه خدمت دهی تجدید نظر کند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید