کدخبر :2238 پرینت
10 اردیبهشت 1391 - 09:38

مدیرکل جدید روابط عمومی شرکت پست معرفی شد

متن خبر

محمدحسن ترابی به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی شرکت پست منصوب و از خدمات حسن احمدوند مدیرکل پیشین این سمت قدردانی شد.

 

به گزارش سیتنا، در این مراسم "کرباسیان" رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل این شرکت روابط عمومی را ویترین معرفی تلاش‌ و اقدامات سازمان دانست و افزود: انعکاس نظرات مردم به مسوولان و بالعکس و اطلاع‌رسانی به موقع، در ایجاد روابط عمومی پویا موثر است.

 

کرباسیان با اشاره به مسوولیت روابط عمومی در اطلاع‌رسانی و انعکاس مجموعه فعالیت‌های شرکت در درون و برون‌سازمانی، آن را موثرترین اداره معرفی نمود.

وی عشق و علاقه را لازمه فعالیت در مجموعه روابط‌عمومی ذکر کرد و با اشاره به بهره بردن مدیریت جدید از پتانسیل جوانی، افزود: با صبوری و متانت می‌توان به تحقق اهداف روابط عمومی همت گمارد. 

 

وی با اشاره به سابقه و خدمت ترابی در شرکت به خصوص در اداره کل کدگذاری، گفت: قابلیت‌های مدیرکل جدید روابط‌عمومی پست بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم که حضور ایشان سبب خیر و برکت برای شرکت پست باشد.

 

مدیرعامل پست از حسن احمدوند به عنوان مدیری که در پنج سال‌ گذشته فعالیت‌هایش آثار و برکات زیادی برای شرکت داشته قدردانی کرد و افزود: ایشان در مدت تصدی روابط عمومی شرکت پست تلاش‌های زیادی را برای ارتقای جایگاه شرکت در کشور انجام داده و امید است در جایگاه جدید خود در مرکز آموزش هم برای خدمت‌گزاری به شرکت توفیق داشته باشد.

 

ترابی هم داشتن برنامه را لازمه روابط عمومی دانست و در خصوص برنامه کاری خود اظهار داشت: در نظر دارم برنامه‌ها را در راستای شعار سال پست "کیفیت پایدار و برنامه‌محوری در توسعه ترافیک خدمات پستی با محوریت استراتژیک" حتی در پایین‌ترین سطوح شرکت تسری دهم.

مدیرکل جدید روابط‌عمومی در ادامه افزود: به لطف خداوند و با کمک همکاران تلاش می‌کنم تا با تقویت فعالیت‌های گذشته و امتداد این فعالیت‌ها در آینده، این شرکت را که شرکت خدماتی است در رسیدن به جایگاه واقعیش یاری رسانم.

وی خواستار تلاش روابط عمومی در جهت ارتقای کیفیت خدمات از منظر مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان با مشارکت سایر واحدها شد.

وی با اشاره به نقش برجسته روابط‌عمومی در برقراری ارتباط بیشتر و بهتر با مجموعه رسانه‌ها گفت: سعی می‌شود تا در قالب ارتباط صمیمی و صادقانه، ارتباطی متقابل بین مسوولان و کارکنان برقرار شود.

مدیرکل جدید روابط‌عمومی اطلاع‌رسانی مناسب و بهینه را به عنوان یکی از شاخص‌های مهم ارتقای کیفیت خدمات پستی برشمرد و افزود: این ویترین زمانی زیبا می‌شود که تعامل با رسانه‌ها مطلوب و اخبار فعالیت‌های سازمان منتشر شود.

وی با اشاره به موضوع برندسازی و نقش تعیین کننده‌‌ای که می‌تواند در شرکت ایفا کند آن را به عنوان عاملی مهم برای تداعی وآگاهی مشتریان ازنام ونشان تجاری سازمان دانست.

ترابی پرداختن به موضوع برندسازی در سرویس‌های پستی که از اهداف استراتژیک شرکت در سال جاری به شمار می‌رود تأکید کرد و گفت: به علت حضور رقبا در عرصه خدمات پستی چاره‌ای جز جذب مشتریان بالفعل و بالقوه نداریم و این مهم حاصل نخواهد شد مگر با انجام تبلیغات هدفمند.

وی در پایان بحث چشم‌انداز، مأموریت، و نوشتن برنامه با محوریت BSC به تبعیت از برنامه‌ استراتژیک کل شرکت را از دیگر رئوس برنامه‌‌های خود در روابط عمومی عنوان داشت.

 

در پایان شیخ حسنی معاون روابط عمومی نیز گفت: انتخاب ترابی به عنوان مدیرکل روابط عمومی انتخاب مناسبی بوده است، زیرا در کارنامه عملکردی ایشان، توانایی و قابلیت‌های زیادی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.