آمادگی کامل دفاتر پستی برای ارایهی خدمات ثبت نام و توزیع کارت هوشمند ملی
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست بر آمادگی کامل واحدهای پستی سراسر کشور به منظور ارایه خدمات ثبت نام و تحویل کارت هوشمند ملی تاکید کرد.
به گزارش سیتنا، محمد احمدی با اشاره به تاکید سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر از درجه اعتبار ساقط شدن کارت های ملی قدیم افرادی که در سال 1396 برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند، گفت: مراجعه مردم برای ثبت نام کارت در باجه های پستی افزایش یافته است.
وی با تاکید بر اینکه تحویل کارت های هوشمند صادره، طی ماه های گذشته سال جاری، بصورت مستمر در دفاتر پستی انجام شده است، اظهار داشت: به محض دریافت کارت ها از سازمان محترم ثبت احوال، از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی می شود تا برای فعال سازی و تحویل کارت خود، مطابق رویه تعریف شده به دفتر پستی مربوطه مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.
او تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 400 هزار فقره کارت هوشمند ملی صادر شده در دفاتر پستی کشور وجود دارد که علیرغم اطلاع رسانی های مکرر، مالکان آن ها برای فعال سازی و تحویل کارت مراجعه ننموده اند. بنابراین ضروری است متقاضیان در اسرع زمان و مطابق اطلاع رسانی های انجام شده به دفاتر پستی منتخب مراجعه و کارت خود را تحویل بگیرند.
معاون فنی و بازرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که علاوه بر دفاتر پستی منتخب، در ابتدای سال بالغ بر 100 ایستگاه ثبت نام سیار در سطح شبکه پستی کشور به منظور ثبت نام از افراد دارای ناتوانی جسمی، سالمندان، ساکنین نقاط روستایی و سایر نقاط هدف فعالیت داشته اند؛ بر آمادگی شرکت برای ادامه خدمت رسانی این ایستگاه ها، در صورت درخواست و اعلام نیاز تاکید کرد.
احمدی همچنین با توجه به مصوبه هیئت وزیران و محدودیت اعلام شده درخصوص اعتبار کارت های ملی قدیمی تا پایان سال، از افرادی که تا کنون برای ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند، خواست از آنجاییکه فرآیند ثبت نام کارت زمان بر بوده و محدودیت های اجرایی دارد؛ به منظور دریافت مطلوب خدمت و جلوگیری از معطلی و ایجاد صف، ثبت نام خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و هر چه زودتر نسبت به ثبت نام در دفاتر ارائه دهنده خدمات اقدام کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید