کدخبر :210783 پرینت
11 فروردین 1397 - 23:46

روزهای سخت بازیگر معروف و زیبای اهل ترکیه

چندی پیش بازیگر جوان و زیبای ترکیه ای «هازل کایا» در یک مصاحبه گفت که به بیماری دیابت مبتلا شده و این بیماری بر شکل و ظاهر او تأثیر گذاشته، به طوری که در طول یک ماه و نیم یازده کیلوگرم وزن کم کرده است. دیابت باعث شده او در سبک زندگی خود تغییرات اساسی بدهد.

متن خبر

به گزارش تابناک باتو، هازل می گوید:" بیماریِ دیابت آسان نیست، به خصوص این که من جوان هستم، قند خونم نامنظم است و گاهی پس از خوردن غذا قند خونم به شدت بالا می رود و حتی باعث شده تا بیهوش شوم. دیابت من را ضعیف کرده. رنج زیادی کشیدم. دوران تشخیص برایم ترسناک بود."

البته او سعی کرده تا با پیاده روی و ورزش منظم با این بیماری کنار بیاید. او از خوردن شیرینی ها و غذاهای چرب خودداری می کند و می گوید‌ با شجاعت تمام با این بیماری دست و پنجه نرم خواهد کرد.

اینک هازل کایا در یک مبارزه ی جدید پا گذاشته است. مادر او خانم عایشه گُل (وکیل، فعال حقوقی و هنرمند هنرهای تجسمی) به بیماری سرطان مبتلا شده است.

عایشه گل با انتشار تصویری از دختر معروفش که در حال کوتاه کردن موهای او است نوشته بود: "ما زن ها نباید با شنیدن کلمه ی سرطان دچار ترس بشویم. باید چکاپ منظم داشته باشیم. تشخیص زودهنگام سرطان فرصت بزرگی برای درمان است. "

تصاویر نشان می داد که هازل کایا با قدرت و جدیّت در حال کوتاه کردن موهای مادرش است. عشق و حمایت در چهره ی هازل موج می زد

وقتی یکی از روزنامه نگاران می خواست از او درباره ی سریال جدیدش سؤال کند هازل گفت: "من و مادرم باید الآن غذا بخوریم، نمی توانم با شما حرف بزنم." او در این لحظه دستان مادرش را می گیرد و با هم به رستورانی در همان نزدیکی می روند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.