کدخبر :207024 پرینت
13 بهمن 1396 - 21:29

چاره‌ی مقابله با کند شدن گوشی‌های آیفون قدیمی چیست؟

یکی از راه حل ها برای مقابله با کند شدن گوشی های آیفون قدیمی، تنزل به نسخه‌های پایین‌تر یا به اصطلاح Downgrade سیستم‌عامل مثلا از ۱۱ به ۱۰ است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پاسخ کارشناس بی بی سی به سوال "برای مقابله با کند شدن آیفون چه راه حلی پیشنهاد می‌کنید؟ آیفونم که ۵s است کند شده، چگونه می‌توانیم دوباره سرعت آیفون خود را بالا ببریم؟" را بخوانید:

اپل به تازگی اعلام کرد که مدل‌هایی از گوشی‌های خود را که قدیمی می‌شوند، عمدا کند می‌کند. علت کند کردن این گوشی‌ها به خاطر تغییر عملکرد باتری‌های آنهاست که به مرور زمان توان خود را از دست می‌دهند.

اعتراضات جنجالی کاربران پیرامون این موضوع باعث شده تا اپل از کاربران عذرخواهی کند و قیمت باتری‌ها را برای تعویض پایین بیاورد. به نظر می‌رسد تعویض باتری گوشی کند شده مشکلش را حل می‌کند.

اما مشکل آیفون مدل ۵s یا سیستم‌عامل iOS ۱۱ از جنس دیگری است. به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی سیستم‌عامل به نسخه‌های بالاتر iOS ۱۱ با این گوشی چندان سازگار نیست و آن را به طور غیرعادی کند می‌کند.

اما چاره چیست؟ نخستین راه حل یعنی خرید گوشی‌های جدیدتر مطلوب اپل خواهد بود البته اگر اساسا بخواهید پس از این تجربه، به اپل وفادار بمانید.

راه حل دیگر تنزل به نسخه‌های پایین‌تر یا به اصطلاح Downgrade سیستم‌عامل مثلا از ۱۱ به ۱۰ است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.