تجربهی رسانهی ملی در تأسیس نخستین واحد روابط عمومی الکترونیک ایران
تجربهی رسانهی ملی در تأسیس نخستین واحد روابط عمومی الکترونیک ایران در هفتمین همایش روابطعمومی الکترونیک ارائه میشود.
به گزارش سیتنا به نقل از دبیرخانهی دائمی همایش روابطعمومی الکترونیک، پس از تأسیس نخستین روابطعمومی در شرکت ملی نفت ایران و ثبت آن در تاریخ، رسانهی ملی نیز در سال 1390 تکمیل کنندهی این راه شد و با تأسیس نخستین واحد روابط عمومیالکترونیک نقطهی عطفی در مسیر پیشرفت روابط عمومی ایران از خود به جای گذاشت.
ارائهی تجربهی تأسیس واحد روابطعمومی الکترونیک در رسانهی ملی در هفتمین همایش روابطعمومی الکترونیک، سبب خواهد شد سایر وزارتخانهها و دستگاههای دولتی نیز در صورت نیاز به سمت تحول بیشتر روابطعمومی خود و ایجاد واحد روابطعمومیالکترونیک حرکت کنند.
معرفی این الگو که در مقالهای علمی ارائه خواهد شد به تشریح سه گام عملیاتی رسانه ملی در تأسیس روابط عمومی الکترونیک میپردازد. تدوین طرح تعالی، تغییر ساختار اداری روابطعمومی مبتنی بر تحقق روابطعمومی الکترونیک و تأسیس، این سه گام را شامل میشود.
هفتمین همایش روابطعمومی الکترونیک، 25 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 500 نفر از صاحبنظران و فعالان این حوزه در هتل المپیک تهران، برگزار میشود. برای آگاهی از نحوهی ثبتنام و حضور در این همایش به سایت www.eprcenter.ir مراجعه نمائید.
انتهای پیام
دیدگاهها
افزودن دیدگاه جدید