بیدخام: تعرفه خدمات تلفن ثابت از تمام بخش های دیگر کمتر است
سخنگوی شرکت مخابرات ایران، گفت: هزینه نگهداری تلفن ثابت که از مشتریان دریافت می شود، حداقل هزینه ای است که شرکت مخابرات ایران از مشترکان دریافت می کند.
به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام با اشاره به توروم روز افزون در بخش صنعت و کالاهای مخابراتی، افزود: شرکت مخابرات برقراری خطوط ارتباطات ثابت را با توجه به نقش زیرساختی آن در توسعه و پیشرفت، حتی الامکان نگهداری، بازسازی و حتی توسعه می دهد.
وی با اشاره به اینکه هزینه های نگهداری تلفن ثابت افزایش یافته و درآ مدهای کم، پاسخگوی هزینه ها نیست، اظهار داشت: در این زمینه مبلغی که به صورت هزینه نگهداری از مشترکان دریافت می شود، بسیار کمتر از هزینه تمام شده برای خود شرکت مخابرات است.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران افزود: هر خط تلفن چه از آن استفاده شود و چه استفاده نشود، برای شرکت مخابرات ایران رقم قابل توجهی هزینه نگهداری دارد.
وی افزود: با نگاهی به دیگر قبوض خدماتی همانند آب و برق و گاز و مقایسه هزینه نگهداری با تلفن ثابت در می یابیم که هزینه نگهداری تلفن ثابت و به طور کلی تعرفه خدمات بخش تلفن ثابت از تمام بخش های دیگر کمتر است؛ به نحوی که این تعرفه 13 سال ثابت مانده و هیچ افزایشی نیافته است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید