کدخبر :2029 پرینت
23 فروردین 1391 - 20:19

دوست فیس بوکی، دختری را مثله کرد! +عکس

متن خبر

مرد آمریکایی که به همراه همدستانش به اتهام قتل زنی دستگیر شده بود در بازجویی اعتراف کرد از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک با این زن آشنا شده بود.

 
به گزارش سیتنا، آسوشیتدپرس نوشت: به گفته پلیس محلی ایالت اوهایو، “متیو” ۲۵ ساله به همراه چهار نفر دیگر ماه گذشته میلادی، زن ۲۱ ساله‌ ای را خفه و سپس اقدام به مثله ‌کردن جسد او کرده بود.
 
متیو در بازجویی‌اش گفت: «پس از جداشدن از نامزد سابقم دچار افسردگی شده بودم و نیاز به فردی داشتم تا من را درک کند. وقتی در شبکه اجتماعی فیس بوک با او آشنا شدم به من کمک کرد تا آرام باشم. اما کم ‌کم رابطه بین ما پرتنش شد و مرتب با یکدیگر مشاجره داشتیم.»
 
  
 
او همچنین اعتراف کرد که چند روز پیش از ارتکاب به این قتل با هم دستانش آشنا شده و پس از ادامه ارتباط با آنان این چهار نفر را متقاعد ساخت تا در این قتل او را کمک کنند.
به گفته پلیس محلی نمی‌توان به اظهارات متهم اعتماد کرد و تحقیقات بیشتر همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

آخه عموجان توی همین مملکت خودمان روزانه دهها قتل اتفاق میفته بفرمائید قتل چه ربطی به محل آشنا شدن داره..... توی شهر ما دو نفر که در کنار ضریخ امامزاده آشنا شده بودن بعد از ازدواج کارشان به چاقو کشی و قتل رسید ...........
خوب این قضیه به فیس بوک چه ربطی داره؟
آخه چه ربطی به فیس بوک داره! اون وقت هرکس که از هر ابزاری سواستفاده کرد باید اونو تحریم کنیم مجبور میشیم روی خدا و پیغمبر رو هم ( نعوذبالله) خط بکشیم! چرا همه چیزو به نحوی که دوس دارید تیتر میکنید! بعد بگید خبرگداری های غرب و شرق و فلان و بهمان از این کارا میکنن شما هم که معصوم تشریف دارید!
راست میگین .فیس بوک مقصره ! چون در تمام قتل های روزانه ایران هم نقش داره .
....
می خواید فیس بوک را بکوبید یه چیز درست حسابی بنویسید نه از این انگ های مسخره
چقدر شما میشینید از فیس بوک بد میگید. خوب یاهو مسنجر هم یه شبکه اجتماعیه.پس چرا از یاهو بد نمیگید؟اونجا که دوستیابیش بیشتر از فیس بوکه.مشکل شما سر یه چیز دیگست.
موقع آن شده تا در خصوص نتیجه این شبکه و سود آن به مردم قضاوت کنند
واقعا چه استفاده به بشریت رسونده
این آدم با توجه به شرایطی که داره حتما باید یه قتلی مرتکب میشد و هیچ ربطی به فیس بوک نداره ضمنا پلیس آمریکا خودش هنوز میگه حرفای این آدم اعتباری ندارن شما چرا دستپاچه شدین؟؟؟
قتل اتفاق افتاده چه ربطی به فیس بوک داره مسخره است که عده ای بخواهند فیس بوک را علت قتل بدانند !!!
به فیس بوک ربطی نداره . فقط گفته از طریق فیس بوک دوست شده بودند
90% کسانی که نامزد یا دوست دخترشان را می کشند از طریق تلفن با هم آشنا شده اند یا با هم رابطه تلفنی داشته اند پس باید این وسیله ام الفساد را به همراه شرکت مخابرات ایران که زمینه فساد را در کشور اسلامی فراهم می کند از بین برد.
ام الفساد .... نه مخابرات! ... تورو چه به اینترنت؟

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.