لزوم اجرای پروژه های مخابراتی و ارتقاء کیفیت سرویس ها
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تشریح امکانات و الزامات برای توسعه کیفیت خدمات، گفت: استراتژی، منابع انسانی، سازمان دهی، طراحی، فرآیندها، تامین تجهیزات، سرویس، بازاریابی، خدمات پس از فروش و استانداردها از شاخص ترین الزامات برای توسعه هستند.
به گزارش سیتنا، بابک تراکمه، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در بازدید از منطقه 2 مخابراتی، که با حضور مهندس یافتیان، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مهندس عرب هاشمی، مدیر مخابرات منطقه تهران صورت گرفت، بر اجرای پروژه های مخابراتی و ارتقاء کیفیت سرویس ها تاکید کرد و اظهار داشت: با ارتقاء ظرفیت شبکه، مشتری باید تمام محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در یک مجموعه و نقطه تماس دریافت کرده و از پشتیبانی مناسب و خوب بهره مند شود.
تراکمه با اشاره به دسترسی به فناوری روز دنیا و ارایه خدمات نو که محرک رشد درآمد در حوزه مخابرات هستند، گفت: تمام اقدامات ما باید در جهت رسیدن به این فناوری ها و بهبود فصای کسب و کار شرکت مخابرات ایران باشد.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، میزان کیفیت شبکه و خدمات را اثر مستقیم در رضایتمندی مشتری دانست و تاکید کرد: با گستردگی که شرکت مخابرات ایران از بعد شبکه، تعداد مشتریان و تنوع خدمات دارد، چشم امید همه مشتریان به این شرکت است، پس ضروری است، همواره بر اساس حفظ و ارتقا برند، بهترین و به روز ترین خدمات را به مشتریان ارایه دهیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید