کدخبر :192981 پرینت
02 آذر 1395 - 20:51

بیست و دومین کنفرانس‌ ملی سالانه کامپیوتر برگزار می شود

"بیست و دومین کنفرانس‌ ملی سالانه کامپیوتر" از تاریخ 21 الی 23 اسفند ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف با مشارکت انجمن کامپیوتر ایران، مرکز راه‌کارهای اطلاعاتی هوشمند دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، با توجه به برگزاری موفق بیست و یک دوره‌ی کنفرانس در سال‌های گذشته، این رویداد به عنوان معتبرین همایش علمی حوزه‌ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در کشور شناخته شده و محل هم‌اندیشی متخصصان این حوزه در کشور می‌باشد. 

بیست‌ودومین دوره‌ی کنفرانس با تاکید بر مباحث جدید فناوری از جمله‌ داده‌های حجیم، رایانش ابری، شبکه‌های اجتماعی و یادگیری ماشین و همچنین مباحث مهم در حوزه‌ی مهندسی نرم‌افزار و سیستم‌ها و شبکه‌های توزیعی و مباحث روز فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعی در جذب مقالات با کیفیت و برگزاری سخنرانان کلیدی شناخته شده‌ی بین‌المللی در این حوزه خواهد نمود.

همچنین نمایشگاه تخصصی صنعت کامپیوتر با تاکید بر محصولات دانش‌بنیان، مسابقات برنامه‌نویسی، سخنرانی‌های ویژه و کارگاه‌های آموزشی تخصصی درکنار این رویداد معتبر برگزار خواهند شد.

تاریخ های مهم:
•    مهلت ارسال مقالات به کنفرانس - 30 آذر 1395
•    مهلت ارسال پیشنهاد برگزاری کارگاه - 10 دی 1395
•    اعلام قبولی یا رد مقالات حداکثر - 10 بهمن 1395
•    مهلت ثبت نام و ارسال نسخه نهایی مقالات - 30 بهمن 1395
•    مهلت ثبت نام در کارگاه - 10 اسفند 1395

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.