کدخبر :1918 پرینت
15 فروردین 1391 - 09:04

20 فروردین ماه آخرین مهلت ارسال مقالات به هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

متن خبر

دبیر اجرایی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، بیستم فروردین ماه را آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش از طریق آدرس info@eprcenter.ir اعلام کرد.

 
به گزارش سیتنا، غلامرضا کاظمی دینان با اشاره به اینکه نفرات اول، دوم و سوم بخش فراخوان مقالات از فرصت ارائه مقاله خود در صحن اصلی همایش و در کنار سایر اساتید برخوردار خواهند شد، گفت: استعدادیابی و معرفی استعدادهای جوان به جامعه روابط‌عمومی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این بخش است.
 
  
 
وی گفت: مهم‌ترین وظیفه فعالان حوزه  روابط‌عمومی الکترونیک طرح ایده آن هم با بینش دیجیتالی است چرا که جنبه‌های سخت‌افزاری مربوط به فناوری‌های ارتباطی در تخصص و وظیفه مهندسین مربوطه است و کارگزار روابط‌عمومی وظیفه‌اش طرح ایده‌هایی است که این ابزار را در جهت رسیدن به اهداف خود به کار می‌گیرد.
 
کاظمی دینان، نحوه ارائه خدمات به شهروندان، سازمان‌ها، نهادها و تسهیل دسترسی آنان به این خدمات را را از از مهم‌ترین وظایف روابط‌عمومی الکترونیک دانست و تأکید کرد: روابط‌عمومی الکترونیک، نقش مهمی در بهبود کارایی و اثربخشی نهادها و سازمان‌ها و مؤسسات از طریق حذف لایه‌های ساختاری ایفا خواهد کرد.
 
دبیر اجرایی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک افزود: از سوی دیگر، روابط‌عمومی الکترونیک سعی در تسهیل دسترسی شهروندان و مخاطبان سازمان‌ها به اطلاعات مورد نیاز از طریق جایگزینی شهروندمداری و اجتماع‌مداری به جای بوروکراسی‌مداری دارد. بهبود پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به مخاطبان و تضمین پاسخگویی و اطلاع‌دهی در خصوص نیازهای شهروندان و سازمان‌ها از دیگر وظایف روابط‌عمومی الکترونیک است.
 
کاظمی دینان گفت: در یک جامعه اطلاعاتی روابط‌عمومی موظف به پاسخگویی به شهروندان و رفع نیازهای آنان و ارائه خدمات مربوط به آنان است. افزایش خلاقیت از طریق به‌کارگیری مکانیسم‌های ارتباطی و اطلاع‌گیری و اطلاع‌رسانی در امور دولتی و غیردولتی از دیگر وظایف روابط‌عمومی الکترونیک است. این مسأله منجر به افزایش بهره‌وری و کارایی نهادها و سازمان‌ها و بهبود امور جاری خواهد شد. علاوه بر این، موارد ساده‌سازی فرایندهای ارتباطات و اطلاع‌رسانی و کاهش هزینه‌ها از طریق یکپارچه‌سازی و حذف موانع و سیستم‌های زاید وظیفه دیگر روابط‌عمومی الکترونیک است.
 
وی در پایان گفت: استمرار در برگزاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک نشاندهنده آن است که برگزارکنندگان به اهداف بلندمدت توجه دارند و در این مسیر، حمایت و حضور مؤثر در این همایش موجب تسریع در فرآیند توسعه روابط‌عمومی الکترونیک خواهد شد.
 
گفتنی است هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک 25 اردیبهشت ماه سالجاری در هتل المپیک تهران و با حضور بیش از 500 نفر از اساتید، کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.