کدخبر :1913 پرینت
14 فروردین 1391 - 08:11

عرضه‌ی جدیدترین مانیتور سه بعدی AOC + تصاویر و مشخصات

متن خبر

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که هنوز از تماشای فیلم‌های کلاسیک قدیمی لذت می برند؟ پس دست به‌کار شوید و جدیدترین تولید AOC را با خود به خانه ببرید و تمام آرشیو دو‌بعدی‌تان را از این پس با بعد سوم تماشا کنید.

 

به گزارش سیتنا، AOC در ماه آوریل 2012 مانیتور سه بعدی Passive جدیدی را با نام d2357Ph وارد بازار خواهد کرد که قادر است همه‌ی محتوای دو‌بعدی را به سه‌بعدی تبدیل کرده و عمق گیرایی از تصاویر را به کمک عینک‌های پولارایز خود که همراه این محصول ارائه می شود، به نمایش بگذارد.

 

این مانیتور با برخورداری از نور پس‌زمینه‌ی LED سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا سطح 40 تا 50 درصد در مقایسه با سایر مانیتورها شده و همچون سایر تولیدات AOC هیچ نوع اثر جیوه‌ای سمی قابل سرایت به محیط‌زیست ندارد و این امکان را هم به کاربر می‌دهد که مصرف انرژی را، خود توسط سوییچ های خاموش‌کننده تایمردار به حداقل ممکن برساند.

 

 

d2357Ph باریک بوده و مجهز به پنل TNبا رزولوشن 1920×1080پیکسل می‌باشد. نسبت کنتراست دینامیک این مانیتور سه بعدی برابر 20,000,000:1 بوده و دارای کلیدهای اختصاصی جهت چرخش از فاز دو‌بعدی به سه‌بعدی و برعکس است.

 

به دلیل سرعت بالای این مانیتورها تصاویر متحرک هرگز دچار کدری و محوی نشده و در کنار این تصاویر شفاف و روشن دو اسپیکر مخفی نیز مستقیما صدای قابل قبولی را ارائه می‌دهند. بدین ترتیب حتی اگر شما جزء طرفداران فیلم‌های سه بعدی هم نباشید قطعا از چنین مانیتوری برای بازی‌های رایانه‌ای استفاده خواهید کرد.

 

این مانیتور از نقطه‌نظر طراحی هم ویژگی‌های جالبی دارد. به عنوان مثال می‌تواند زاویه‌ی دیدی از 170 درجه‌ی افقی تا 160 درجه عمودی را پوشش دهد. می توانید مانیتور را از پایه آن جدا نموده و همچون یک لوح در دست یا روی دیوار اتاق کارتان قرار دهید.

 

 

این محصول فوق باریک با ضخامت پنل 5.8 میلیمتر، دارای جذابیت بصری بالایی بوده و در آن سعی شده طرح متالیک شفاف، جایگزین رنگ مشکی طرح پیانو که بین مانیتورها رایج است، گردد و آن را از سایر مانیتورهای Passive سه بعدی متمایز کند. لازم به ذکر است که طراحی ویژه این محصول موفق به دریافت جایزه IF Product Design award در سال 2012 گردید.

انتهای پیام 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.