کدخبر :187867 پرینت
19 خرداد 1395 - 18:29

پیگیری وزیر ارتباطات برای اجرای شش پروژه‌ی اقتصاد مقاومتی

سیزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت پیگیری اقدامات صورت گرفته شش پروژه اقتصاد مقاومتی وزارت مذکور برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این جلسه دکتر واعظی ضمن تأکید بر اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی، اشاره داشتند این موضوع کاملاً جدی می‌بایست پیگیری گردد و کمیته‌های دستگاهی اقتصاد مقاومتی نیز باید همچنان به مانند سال گذشته جلسات فعال داشته و بر آن دسته از فعالیت‌های وزارتخانه که ذیل 6 پروژه اقتصاد مقاومتی نبوده ولی می‌بایست انجام شود نیز تأکید داشتند؛ که حتما در این کمیته‌ها پیگیری و گزارش آن در جلسات آتی ستاد ارائه شود.

در این جلسه مجریان پروژه‌ها مکلف شدند در جلسات آتی به صورت روشن و شفاف اعلام کنند که درخصوص روند پیشرفت پروژه‌ها، در عمل چه اتفاقی افتاده است.

در ادامه به ترتیب مجریان پروژه‌های "ساماندهی منابع کمیاب ملی از قبیل طیف فرکانس و شماره" ، " دو برابر کردن تولید محتوای داخلی با رویکرد کسب‌وکار دیجیتال با مشارکت حداکثری بخش خصوصی" و " دولت الکترونیک و همراه" گزارش اقدامات صورت گرفته فعالیت‌های ذیل پروژه‌های مرتبط را ارائه نمودند و مقرر گردید گزارش مجریان  3 پروژه دیگر نیز در  جلسه آتی ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.

شایان ذکر است در این جلسه رئیس امور زیرساخت‌ها و خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.