کدخبر :186275 پرینت
31 فروردین 1395 - 18:12

رجانیوز: «وزارت ارتباطات» مسوول قتل ستایش است!

دو روز پس از انتشار گسترده خبر تجاوز و قتل دردناک یک دختر شش‌ساله افغان به نام «ستایش» توسط پسری حدوداً 17 ساله، حالا یک سایت نزدیک به مخالفان جدی دولت یازدهم و از حامیان مشهور محمود احمدی‌نژاد، خون این دختربچه را گردن دولت و بویژه وزیر ارتباطات انداخته است!

متن خبر

به گزارش سیتنا، سایت رجانیوز با لحن و ادبیات مخصوص خود، نوشته است که «آقایان وزارت ارتباطات! مسئول مستقیم تراژدی «ستایش» شما هستید. آن روزی که به اسم «اینترنت آزاد» و برای مصارف انتخاباتی چشم بر کانال‌های مستهجن تلگرام بسته شد، باید منتظر این روزها می‌نشستیم!»

این سایت افزوده است: همان روزی که آقای رئیس‌جمهور در حال سخنرانی بود و از اعتماد به جوانان در زمینه استفاده از اینترنت و لزوم رفع محدودیت‌ها و فیلترینگ در این زمینه صحبت می‌کرد، یک نوجوان 15 - 16 ساله یک گوشی اندرویدی خرید و «تلگرام» را روی آن نصب کرد و به دریای کانال‌های مستهجن افتاد؛ دریایی که حالا به رنگ سرخ درآمده؛ سرخی خونِ «ستایش قریشی.»

در بخش دیگری از گزارش جهت‌دار این سایت، آمده است: از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم، بسیاری از کارشناسان نسبت به بی‌توجهی مقامات ارشد دولت درباره مساله اینترنت و کنترل مجاری غیراخلاقی آن هشدار دادند؛ هشدارهایی که البته همگی با پاسخ تند حسن روحانی روبرو شد ... و حالا خانواده ستایش قریشی، دختر معصوم شش‌ساله از رئیس‌جمهور می‌خواهند که این خطا را به عقب بازگرداند تا آنها دوباره بتوانند خنده‌های شیرین دخترشان را تماشا کنند.

این گزارش، چنین جایت فجیعی را به گردن سیاست‌های دولت در قبال اینترنت انداخته و تأکید دارد که 25 درصد از محتوای اینترنت، تولیدات مطلق پورن و سکس است و همین مسأله موجب جنایت فجیع علیه ستایش شده است.

در ادامه گزارش این سایت، پس از توضیح درباره نحوه آشنایی با گروه‌ها و کانال‌های مستهجن در تلگرام، تصریح کرده است: البته محتوای غیراخلاقی، تنها مشکل اینترنت نیست؛ بلکه انتشار محتوای ضد دینی و ضد عقاید مذهبی هم یکی دیگر از کارکردهای اصلی فضای مجازی است که زمینه را برای سست شدن باورهای اعتقادی جوانان فراهم می‌کند و نهایتاً نوجوانان و جوانان در اثر محرک‌های جنسی در اینترنت و به دلیل عدم توانایی در پاسخگویی صحیح به آن، مرتکب جنایاتی نظیر ماجرای ستایش می‌شوند.

در ادامه آمده است: قطعاً رئیس‌جمهور، وزیر ارتباطات و وزیر اطلاعات در مسأله کشته شدن نونهال 6 ساله - آن هم با این صورت فجیع - سهل‌انگاری کرده‌اند؛ چراکه وقتی دسترسی به اینترنت آزاد و کانال‌های پورن و ... را به دلیل استفاده‌های انتخاباتی آزاد می‌گذارند و هر کودک نابالغی می‌تواند به سهولتِ خریدن یک سیم کارت پنج هزار تومانی، به آنها دسترسی داشته باشد، نتیجه‌ قطعاً همین تراژدی تلخی است که این روزها شاهد آن هستیم.

این گزارش پیش‌بینی کرده است: متأسفانه باید اذعان کرد که با ادامه این وضعیت، ستایش تنها قربانی پمپاژ شبانه‌روزی محتوای غیراخلاقی و ضداعتقادی نخواهد بود و این، آغاز مسیری است که کشورهای غربی تا انتهای آن رفتند و حالا قرار است با شعارهای شبه‌روشنفکری و وعده‌های انتخاباتی بر سر ما نیز بیاید. آقای رئیس‌جمهور باید بداند که آزادی اینترنت یعنی یکی از محوری‌ترین سوالات مردم از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در میتینگ‌های تبلیغاتی، برنامه آنها برای جلوگیری از موج وحشتناک تجاوز به دختران در دانشگاه‌های این کشور است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

این دلواپسان از کوچکترین اتفاقی برای تخریب دولت امید و تدبیر استفاده می کنند!
یعنی این نوجوان بدون اینترنت نمیتوانست به موضوعات پورنو دست بیابد؟؟!! الان که ماشاا.. همه گوشی دارن و با انتقال فایل خیلی راحتتر از اینترنت میشه به همه چیز دست یافت!!!
باید اینگونه موضوعات را از جنبه های مختلف روانشناسی و اجتماعی و جرم شناسی مطالعه کرد. دوران بلوغ بسیار دوره عجیبی ست و اگر توسط خانواده کنترل نشود ممکن است هر اتفاق ناگواری بیفتد دوره گذری است که انسان داغ ست و هیچ نمیفهمد و زیاد هم ربطی به اینترنت ندارد که البته اینترنت و شبکه ها در اطلاع رسانی و رسانه ای و همگیر شدن اخبار بسیار تاثیرگذارترست و چه بسا قبل از اینترنت بسیاری از اینگونه حوادث اتفاق می افتاده و پنهان میمانده...
این دلواپسان به هر ریسمانی چنگ می زنند حتی به ریسمان ستایش...
وااای خدایا ما را از دست این افراد ظاهر بین نجات بده. مشکل ستایش مشکل خیلی از نوجوانان در ایران هست. آدم عاقل کگه جنایت پاکدشت به سرعت اینترنت ربط داشت؟ آها فهمیدم. تو از اون قشر آدمهایی بودی که از فیلترینگ هوشمند نون میخورده. حالا ناراحتی نونت آجر شده؟ مثلن دنبال راه حلی؟ ای بدبخت.
خب راست میگه بنده خدا
این سیل های اخیر هم تقصیر ازاد سازی برخی از شبکه های مجازی هست
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
توهم
تا چه حد
آقای به اصطلاح نویسنده، بد نیست قدری هم شما چشم خود رو باز کنید و بعد سیخونکی به وزیر و وکیل بزنید. قبل از اینکه این نوجوان با 5 هزار تومن سیم کارت بخره و وارد تلگرام و گرداب فضای مجازی بشه واسه خریدن سیم کارت یه فاصله 1 کیلومتری رو که بخواد راه بره با هزار تا از این صحنه های به قول شما پورن برخورد کرده و دستمایه شده واسه تحریکش. این روزا دیگه بچه ها از سنین پایین با این محرکات کوچه و خیابان تحریک میشن. کانال پورن تلگرام در رده های n اٌم قرار داره.
بهتره واقع بین باشید تا تند رو.
والسلام.
برادر من اگه حرف شما درست باشه پس اونها که در بلاد خارجه (به ضعم شما بلاد کفر و بی حجابی) زندگی می کنن الان دیگه از دیدن اینهمه صحنه تحریک کننده لابد نابود شدن. بد نیست یه کمی تعقل کنید. یکی از اوامر خداست اگه اهل قرآن باشید.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.