کدخبر :186076 پرینت
23 فروردین 1395 - 21:42

کاهش شعب بانک‌ها مهمترین دستاورد بانکداری الکترونیک است

مهم ترین دستاورد بانکداری الکترونیک، کم شدن مراجعات به شعب و البته کاستن هزینه شعب است و رشد بیشتر این صنعت منبعی برای کاستن هزینه های جانبی است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر محمد مظاهری مدیرعامل توسن تکنو با بیان اینکه 40 تا 50 درصد هزینه های یک بانک شامل هزینه های شعبه داری است، افزود: باید این هزینه را از طریق توسعه بانکداری الکترونیک کاهش داد تا هزینه های بانک نیز کاهش یابد.

وی با ارائه آماری گفت: در ایران به ازای هر صد هزار نفر 30 شعبه بانکی وجود دارد که این تعداد بسیار بیشتر از کشور های در حال توسعه است.

دکتر مظاهری خاطرنشان کرد: با توجه به شکل گیری گروه توسن و اتکای شرکت توسن تکنو به نیروهای متخصص و کارآمد در صنعت آی تی و تلاش همه جانبه آن در عرصه  بانکداری الکترونیک این شرکت گام موثری در توسعه پرداخت الکترونیک برداشته و البته فرهنگ سازی در استفاده و کاربرد هر چه بیشتر از صنعت بانکداری الکترونیک همچنان به عنوان یک نیاز دیده می شود.

امیرحسین سعیدی نائینی، مدیرعامل شرکت گام الکترونیک نیز معتقد است: پرداخت هزینه های ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در تمامی دنیا بر عهده استفاده کنندگان این صنعت است، اما در ایران همچنان هزینه ها بر عهده بانک هاست و همین امر بدنه و پیکره بانکی کشور را تضعیف کرده است پس لازم است تا شرکت های ارائه کننده خدمات بانکی از حمایت بیشتری بیش از گذشته بهره مند شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.