کدخبر :186002 پرینت
18 فروردین 1395 - 15:52

سرپرشت شرکت مخابرات در دیدار با رئیس مجلس، اعلام کرد:

سرمایه‌گذاری 14 هزار میلیارد تومانی شرکت مخابرات در شش سال اخیر

مهندس دهناد در دیدار با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با تبیین فعالیت ها و سرمایه گذاری های شرکت مخابرات ایران، گفت: شرکت مخابرات ایران در 6 سال گذشته حدود 14 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است و آمادگی داریم ظرفیت عظیم این شرکت را برای توسعه کشور و اشتغالزایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گیریم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس دهناد سرپرست شرکت مخابرات ایران در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، افزود: در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری مجموعه مخابرات، تمام توان خود را به کار گرفته است، به گونه ای که از همه ظرفیت ها به منظور پیشرفت و افزایش رشد اقتصادی کشور استفاده شود.

سرپرست شرکت مخابرات ایران با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته در زمینه توسعه مخابرات گفت: در طی 6 سال پس از خصوصی سازی مخابرات، حدود 14 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام داده ایم و در 4 سال آینده نیز ٧٢ هزار میلیارد ریال فقط در بخش تلفن ثابت سرمایه گذاری خواهیم داشت.

وی با اشاره به افزایش نیافتن تعرفه ها، عدم تناسب هزینه ها و درآمد، هزینه های نگهداری از خطوط تلفن ثابت و همچنین هزینه های حاصل از اجرای طرح همکدی در سراسر کشور برای مخابرات ، بر لزوم عادلانه نمودن تعرفه ها تاکید کرد و گفت: در صورت تحقق این امر و مساعدت های دولت محترم، این شرکت آمادگی دارد ضمن افزایش اشتغالزایی در سطح جامعه،سالانه بیش از 5 هزار میلیارد تومان سود مستقیم به دولت پرداخت نماید.  

دکتر لاریجانی نیز در این دیدار با اشاره به  ضرورت افزایش توانمندی کارکنان متناسب با توسعه تکنولوژی گفت: با توجه به نقش اثرگذار مخابرات در توسعه کشور، در رفع مشکلات و چالش ها از این مجموعه حمایت می کنیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

تا چند وقت پیش میگفتند یازده هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده اند حالا چطوری یک دفعه شد چهارده هزار میلیارد تومان ؟

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.