کدخبر :182121 پرینت
23 آبان 1394 - 17:40

اعلام برندگان نهایی Game TrigUp

برندگان نهایی رویداد Game Trigup که به مدت سه روز از 20 تا 22 آبان‌ماه در موسسه آموزش عالی خاتم برپا بود و با استقبال ایده‌پردازان و علاقمندان به صنعت بازی‌سازی مواجه شد، معرفی شدند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در جریان برگزاری این رویداد، 38 ایده به ثبت رسید که با رای‌گیری حضار از میان آنها 10 ایده برگزیده شد. برای ایده‌های منتخب نیز، 10 تیم تشکیل شدند که طی دو روز با همراهی مربیان به پرورش ایده‌های بازی‌شان پرداختند.

"جنگ ریاضیات" عنوان ایده‌ای است که شخصیت موهومی به نام "i" در دنیای ریاضی به دنبال کشف هویت خود است. "چیستین؟!" نام ایده دیگری است. در این بازی تصور می‌کنیم اجسام از زاویه بالا دیده می‌شوند و کافی است از طریق تصور ذهنی، ماهیت و چیستی جسم مورد نظر را حدس بزنیم.

"X-Fun" سومین ایده منتخب است. جریان این بازی در محیط فرودگاه و هنگام رد شدن افراد از گیت X-ray دنبال می‌شود که بازیکن باید هنگام هشدار دستگاه، فرد را دستگیر کند.

 "Stone"عنوان چهارمین ایده برگزیده است. این بازی به زندگی دختر کوچک و تنهایی می‌پردازد که با شادی می‌جنگد.

"Tides of Chaos" به‌صورت آنلاین، در دنیای دزدان دریایی جریان دارد که از زمین و آسمان به هم حمله‌ می‌کنند تا بهترین و قدرتمندترین دزد دریایی شوند. "انتقام سگ‌ سبیل"، یک بازی در ژانر رفاقت است که کمی خشونت چاشنی‌اش شده است.

"Botfight" هفتمین ایده بازی‌سازی است که به جنگ ربات‌ها می‌پردازد. "Bluetech" اما عنوان بازی دیگری است که با حرکات دست با طرف مقابل مبارزه می‌کند.
Cat The Champ (گربه قهرمان) عنوان ایده دیگری است. کاراکتر اصلی این بازی یک گربه است و مضمون آن به نگهداری، تمرین دادن و شرکت کردن گربه قهرمان در مسابقات اختصاص دارد.

"Wateria" عنوان آخرین ایده انتخابی است. این بازی در سرزمینی به نام واتریا اتفاق می‌افتد که خشکسالی آن را فراگرفته و بازیکن با مدیریت تنها چشمه آب شهر، آبادانی را به شهر بازمی‌گرداند.

از میان ایده‌های برتر، با نظر هیات داوران به ترتیب تیم‌های گربه قهرمان، Tides of Chaos و چیستین به عنوان تیم‌های اول تا سوم برگزیده شدند و جوایزی به مبلغ هشت، پنج و سه میلیون تومان دریافت کردند.

در این رویداد، 23 مربی نیز حضور داشتند که در پرورش ایده‌های بازی‌سازی به کمک تیم‌ها آمدند. همچنین سیدمحمدحسین سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور، مجید دهبیدی‌پور مدیر مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه شریف و امیرحسین فصیحی مدیرعامل شرکت فن‌افزار شریف، مصطفی نقی‌پورفر مدیر مرکز نوآوری و فناوری فناپ، حامد ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا، محسن اکبری موید مدیرعامل شرکت آرنا، غفارپور عضو هیئت مدیره شرکت آروند برخی از حاضرین اختتامیه Game Trigup بودند.

در طول مراسم، مدیر مرکز نوآوری و فناوری فناپ با بیان اینکه برنامه‌نویسی در تولید بازی تلاش زیادی می‌خواهد،‌ وجود تیم خوب و شناسایی بازار را از مولفه‌های پراهمیت در این فرآیند دانست. مدیرعامل شرکت شناسا به حضور بانوان به عنوان نیروهای پرانگیزه برای ورود به جریان کسب و کارهای نوآورانه تاکید کرد. در ادامه مدیرعامل شرکت آرنا نیز در خصوص یافتن شیوه‌های جدید بازی‌ در دنیا سخنرانی کرد و عضو هیات مدیره شرکت آروند نیز به ظرافت سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌سازی و توجه به عنصر زمان اشاره کرد.

گفتنی است همزمان با برگزاری Game Trigup چهار کارگاه آموزشی با عناوین "مفهوم طراحی بازی"،‌ "برنامه‌نویسی Multi Player"، "MVP" و " کسب و کار بازی" برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.