کدخبر :181888 پرینت
10 آبان 1394 - 02:04

اعلام جوایز نخستین رویداد تخصصی صنعت بازی "Game Trigup"

جوایز نخستین رویداد تخصصی صنعت بازی "Game Trigup" برای تیم‌های برنده اعلام شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این رویداد تخصصی بازی‌های رایانه‌ای که توسط مرکز نوآوری و فناوری فناپ و با همکاری شرکت‌های شناسا، آرناتک و آروند برگزار می‌شود از هفته گذشته ثبت‌نام خود را آغاز کرده است.

مطابق اعلام برگزارکنندگان گیم‌ تریگ‌آپ و به‌منظور حمایت از ایده‌های برتر به تیم‌های اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد شد. بر این اساس، به تیم اول جایزه هشت میلیون تومانی، تیم دوم جایزه پنج میلیون تومانی و به تیم سوم نیز معادل سه میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

در این برنامه آموزشی، برنامه‌نویسان، متخصصان گرافیک و علاقه‌مندان با هدف ایجاد کسب و کارهای  Game به مدت 54 ساعت در کنار یکدیگر به رقابت، آموزش و طراحی کسب و کاری جذاب در حوزه بازی می‌پردازند. آنها با معرفی ایده‌های خود و تشکیل گروه‌های چند نفره، ایده‌های نو و جذاب را ارائه و معرفی می‌کنند.

در رویداد Game TrigUp گروه‌ها با افراد باتجربه‌ی این حوزه از نزدیک آشنا شده و با همراهی، راهنمایی و شرکت در کارگاه‌های آموزشی تخصصی به بهتر، جذاب‌تر و موفق‌تر کردن ایده خود می‌پردازند.

گیم‌ تریگ‌آپ به مدت سه روز از 20 تا 22 آبان‌ماه در موسسه آموزش عالی خاتم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت events.trigup.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.