کدخبر :179511 پرینت
17 مرداد 1394 - 01:45

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور:

35 درصد از مدارس کل کشور را جامعه خیرین احداث کرده است

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، گفت: فضیلت کسب علم و دانش بالاتر از عباداتی است که ما به جا می آوریم.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمدرضاحافظی، رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در همایش علمی تجلیل از نخبگان و رتبه های تک رقمی کنکور سراسری 94 در مرکز همایش های صداوسیما، گفت: بیش از 600 هزار خیر مدرسه ساز در داخل کشور و خیرینی نیز در خارج از کشور داریم که از این امر مهم حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: فضیلت دانش و کسب علم به گونه ای است که بالاترین عبادات شمرده می شود چون با علم و دانش می توان داروی سرطانی را کشف کرد و جان هزاران انسان را نجات داد.

حافظی با تاکید بر اینکه افتخار می کنم خدمتگذار خیرین مدرسه ساز در کشور هستم، با اشاره به دیداری که به همراه کاظم قلم چی  با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند بیان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار عنوان کردند که بعد از انقلاب اسلامی ، جامعه خیرین، پدیده مبارکی است که در کشور به وجود آمده که باید قدر آن را دانسته و شکرگزار باشیم.

وی ادامه داد: تا زمانی که حیات دارم در این مسیر گام برمی دارم چون استمرار این حرکت برای کشور آینده درخشانی خواهد داشت.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور همچنین خطاب به کاظم قلم چی گفت: حرکتی که شما در کشور آغاز کردید حرکتی افتخار آفرین بوده که جهان نیز در این امر متحیر مانده است و این حرکتی در جهت انسان سازی و سازندگی است.

حافظی به رتبه های برتر حاضر در مراسم گفت: شما افرادی هستید که مدیران شایسته کشور بوده و مسوولیت آینده به دوش شماست و اگر جامعه خیرین موفق شده 35درصد از مدارس کل کشور را احداث کند این افتخاری است که شما آن را توسعه می دهید.

در این همایش با حضور مسئولانی از آموزش و پرورش شهر تهران، اوقاف ، بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی(ره)، نخبگان و فرهیختگان، اساتید دانشگاه و برخی مسئولان دانشگاه تهران، خیرین مدرسه ساز، ناشران و اصحاب رسانه، از 110 رتبه تک رقمی و برتر کنکور سراسری 94 هم‌چنین از رتبه‌های زیر 10 شاهد و ایثارگر به همراه اولیا آن‌ها با اهداء جوایز قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.