کدخبر :1785 پرینت
22 اسفند 1390 - 09:50

بازدید معاون رئیس جمهور از شرکت پیشگامان ایساتیس

متن خبر

طی مراسمی دکتر "فروزنده" معاون رئیس جمهور به همراه تنی چند از مقامات از فعالیت‌های شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس بازدید کرد.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی گروه پیشگامان، دکتر فروزنده - معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی رئیس جمهور - به همراه تنی چند از مقامات از جمله استاندار یزد، معاون فناوری اطلاعات استانداری، معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی استاندار از فعالیت‌های شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس بازدید کرد.

 

محمدی، مدیرعامل شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس در گزارشی از فعالیت‌های این شرکت با بیان محورهای فعالیت این شرکت دانش بنیان گفت: در حال حاضر پروژه های متعددی به سفارش بخش خصوصی و همچنین دولتی در حال تولید است که می توان به نرم افزارهای بانکی، پروژه های مبتنی بر وب و ... اشاره کرد.

 

دکتر فروزنده معاون رئیس جمهور نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته بر اهتمام بیشتر به توان و پتانسیل بخش خصوصی به ویژه شرکت های تعاونی تاکید کرد.

 

گفتنی است شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس یکی از شرکت‌های عضو گروه پیشگامان است که با محوریت تولید نرم افزارهای متعدد در پارک علم و فناوری استان یزد مستقر بوده و مشغول فعالیت می‌باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.